Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #100611:
Nie.
Reply on: Ike #100454:
Hustosť zatávok by bola v centre adekvátna až vtedy, keby sa vybudovala minimálne zastávka Vazovova pre Daňovým úradom a nejakým spôsobom sa vyriešili vzdialenosti na Špitálske a Krížnej, lebo:

Kamenné nám. (180 m) Mariánska (640 m) Odborárske nám. (350 m) Legionárska

Legionárska (560 m) Americké nám. (250 m) Mariánska (630 m) Jesenského

(Vzd. sú približné)

Nielenže sú zastávky rozmiestnené veľmi nerovnomerne v danej trase, dokonca nie sú rozmiestnené rovnomerne ani z pohľadu na smery.
Reply on: ivanbuto #100605:
Obmedzovanie IAD na ukor MHD ano, ale nie obmedzovanie IAD SAMOUCELNE. T.j. obmedzovat len pokial to pomoze MHD (pripadne niecomu inemu).
Reply on: ivanbuto #100604:
V danej lokalite kde ma byt stadion su uz dnes kolapsy a nemam dojem ze by pre to ludia zacali cestovat MHD. Zial.
Reply on: Ike #100601:
Samozrejme, že to je hovadina ? .
Reply on: ivanbuto #100606:
To viem,aj ti to verim.Od dnes chodim s fotakom po meste a budem taketo situacie fotit a davat ich na web.Nieje totozto na to cas,a vsade mat fotak na krku zaveseny to tiez nejde.ALe budem sa snazit co najviac. ?
Reply on: ivanbuto #100533:
"A kto povedal, že sa tam (neviem teraz, kde presne myslíš) má parkovať?" - Ja dúfam, že nikto ? , ale sám vieš, že keď je niečo zakázané, ešte neznamená, že sa to nedá ? . Tiež by som bol rád, aby sa BUS pruhy využívali len pre BUSy...
Reply on: N/A #100600:
To je ešte pomerne dosť slabý vývar oproti niektorým javom v širšom centre...
Reply on: 810zssk #100592:
Áno, súčasťou vytvárania tých podmienok je preferencia MHD *NA ÚKOR* IAD.
Reply on: 810zssk #100591:
Trepeš. Už dnes časť ľudí chodí do centra MHD napr. aj kvôli problémom s parkovaním. Obmedzovanie parkovania bude naďalej pokračovať, určite napr. cenovo.
Reply on: Marcelllooo #100475:
Takže už zrazu hovoríš o rozhodovacom procese. A inak možno budeš veľmi prekvapený, ale petíciu uznávajú za právne relevantnú aj ďalšie právne predpisy, napr. aj tvoj obľúbený zákon 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch, kde sa v § 26 ods. 2 píše: "Predstavenstvo zvoláva valné zhromaždenie najmenej raz za dva roky. Predstavenstvo je povinné zvolať mimoriadne valné zhromaždenie vždy, keď to navrhuje petícia 16) aspoň 30% členov komory. Mimoriadne valné zhromaždenie sa zíde najneskôr do dvoch mesiacov od doručenia petície komore."
Z toho mi vyplýva, že ten zákon v podstate ani neovládaš. Inak často sa oháňaš právnym minimom a zhadzuješ ma, že ho nemám, ale svojimi rečami o petícii si dokázal, že ty máš možno tak maximálne to. To je však zdá sa u teba príliš minimálne na chápanie právnych noriem v širokých súvislostiach a systematických vzťahoch práva, povedané tvojím jazykom.
Inak povedané, čo sa týka práva, výsledky, ktoré produkuješ sú častokrát chybné, lebo máš: 1. málo, resp. zlé vstupné údaje, 2. nemáš dostatočnú vedomosť tieto vstupy pospájať do správneho výstupu, 3. ak ti niekto poradí a má iný názor ako ty, hoci je správny, nazveš ho hlupákom. Ozaj teba za šéfa by som nechcel ani za nič.
Reply on: ivanbuto #100535:
presne tak. Pri beznych zapasoch staci pripadna asistencia policie, ale pri organizovani MS bude musiet byt cela doprava v oblasti organizovana tak, aby bola MHD vyrazne preferovana, posilnena aj pomocou dalsich dopravcov. A samozrejme, MHD musi byt v cene listka, plus zvyhodnene listky vlak+vstupenka.
Reply on: S499.1023 #100573:
tak ale potom je ten dopyt tak trocha hovadina nie? ? ked aj tak moze byt zelena len ked nie je zelana vlna pre vozidla... to tam tu zelenu potom mozu naprogramovat automaticky na tu periodu 🙂

Re #100582 S499.1023: uz si to objasnil Majovi, zabudol som ze tam nie je elektrickova draha sucast vozovky
Reply on: 810zssk #100598:
Keby len kde,ale aj ako.Par fotiek k teme bezohladneho parkovania.

http://fotoalbumy.azet.sk/jurajko_11/nieco-o-bezohladnom-parkovani/?i9=8d592c0d8321
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Ike #100462:
a) ide o § 4, nie § 3 zákona 315/1996
b) § 4 ods. 2
(2) Vodič je povinný
...
f) dať prednosť chodcom prechádzajúcim cez priechod pre chodcov, pritom ich nesmie ohroziť ani obmedziť; na ten účel je povinný zastaviť vozidlo; to neplatí pre vodiča vozidla používajúceho zvláštne výstražné znamenia podľa tohto zákona, ktorý takých chodcov nesmie ohroziť,

A tu žiadna výnimka pre električky nie je. Vodič električky je povinný dať prednosť chodcom. Je to síce zhovadilosť, ale súčasný zákon to tak určuje a Marcelolo má pravdu.
Tento stav nastal pri novelizácii. Pôvodne písm. f) nebolo a vodiči boli povinní zastaviť iba pri súbežnej jazde a to sa vodiča električky netýkalo. Potom sa uzákonilo písm. f), ods. 4 zostal ako duplicitný a na električku zabudli.
Dúfam, že pri novom zákone električku z povinnosti dávať prednosť chodcom vyjmú. V rámci pripomienkového konania som to navrhol. (Pretože v návrhu, pochopiteľne, nič takého nebolo.)

Na rýchlosť ti už odpovedal niekto iný. Električka, ak ide po spoločnej komunikácii s cestnou dopravou (= nemá vlastné oddelené teleso v strede alebo mimo cesty), musí podľa zákona o dráhach dodržiavať zákon o premávke na pozemných komunikáciách, a teda aj obmedzenia rýchlosti.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Marcelllooo #100467:
"Preto predpokladam, ze si niektore dokumenty (ktore su zakladne a verejne pristupne) dohladaju sami. Nie sme v skolke, aby sme ako detom vsetko servirovali pod nos."
Čítal si už niekedy nejakú vedeckú prácu, alebo aspoň článok? Čo myslíš, prečo sú písané štýlom "Tvrdenie.[1]" s odkazom "[1] Autor: Názov diela, vydavateľ, rok vydania, str. xx"?
Myslíš, že vedecké práce sú písané pre deti? Ak sa v serióznej práci na niečo odkazuje, odkazuje sa konkrétne, aby bolo možné autorove tvrdenia ľahko overiť. Odkazy typu "veď to niekde je, nájdite si" svedčia o nedostatku profesionality a o zámernom zavádzaní.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Marcelllooo #100452:
"nepokrytost rozvojovych uzemi mesta elektrickou"
Električka je plánovaná do všetkých najdôležitejších rozvojových území mesta okrem štvrti Ballymore. A ak hovoríš o súčasnom stave, tak nie sú tieto územia pokryté ani cestnou, ani vlakovou sieťou.
"Jednoduchou komparativnou analyzou som prisiel k tomu, co je lepsie"
A to je práve tvoj problém, že robíš jednoduché laické analýzy. Keby si robil podborné analýzy, nerobil by si mylné uzávery.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Marcelllooo #100423:
Ad Re #100409 Ámos: Je vidieť, že si v živote nebol v centrále Tatrabanky. Tá budova je v reči obhjacov "v tvorivom kontraste s okolitou historickou zástavbou", rozumej ako päsť na oko, a vnútorné usporiadanie strašné.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Marcelllooo #100423:
Zasa tvoj typický postoj. Žiadnu otázku som nekládol, len som poukazovla na to, že tvrdenie "ŽSR zrealizuje" neznamená "ŽSR zaplatí". Podľa informácií o podpise memoranda sa má na výstavbe trati Bosákova-Janíkov dvor podieľať mesto v zatiaľ bližšie neurčenom pomere. Z toho vyplýva, že tvoje tvrdenie o tom, že výstavba tejto trate nebude stáť mesto ani korunu, je nepravdivé.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.