Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: drink #100508:
A kto povedal, že sa tam (neviem teraz, kde presne myslíš) má parkovať?
Reply on: hoppusmark01 #100531:
Ďurkovský a magistrát síce k tomu povedali: "nech ľudia idú na štadión s MHD"... lenže MHD nemá ani zďaleka takú kapacitu, aby toto zvládla.. Takže aj magistrát musí veľmi dobre vedieť, že hovorí niečo , čo nemôže splniť..
Reply on: Ike #100530:
podľa mňa to je najhoršie miesto, aké mohli pre ten štadión vybrať.. Už len z 3 veží budú pekné zápchy, keď sa tam nasťahujú ľudia.. keď bude ešte aj štadión, tak si to neviem predstaviť.. treba si uvedomiť, že tá hala bude musieť byť vyťažená viac krát do týždňa, aby bola rentabilná.. Čiže tam nebudú zápchy len nárazovo, ale permanentne..

Najlepšie miesto pre štadión by bolo pri letisku.. Je tam diaľničné napojenie na celé Slovensko, je to mimo centra mesta, priamo pri obchvate.. A odpadá problém s Prístavným mostom, čo by bolo v prípade Petržalky..
Reply on: Ike #100529:
ak sa nemylim, stadion ma stat tu http://tinyurl.com/383ptb

co je sice dost miesta, s prizmurenim oci aj na IAD parkovanie, no spolu so susednym NF stadionom v jednej s najfrekventovanejsich krizovatiek oproti trom vezam... tak bude to vtipne...

a tiez ma zaujima ako to chcu za 3 roky stihnut (zburat skolu, postavit skolu, postavit stadion)... dufam ze z toho nebude megatunel...
Reply on: ivanbuto #100528:
dufam ze citas a vies ze mam rovnaky nazor len som to objasnoval... elektricka cez mesto ide plynule a mne je jedno ci sa tam zdrzim 10 minut alebo 5 minut, obzvlast ked v meste aj tak prestupujem na inu...
za uzke hrdlo by som centrum povazoval vtedy ak by tam boli kolony elektriciek ktore by sa vzajomne brzdili, sucasne urcite nie... chybou je len slaba preferencia... ako tu niekto spominal (Majo #100460 ) mat elinu v centre je dokonca vyhoda...

btw. tu je satelitny snimok Skonto (juh) a Riga (sever) areny http://tinyurl.com/2c8ctg (to len pre zaujimavost). Riga bola hlavna, dokocena necele 2 mesiace pred MS (dufajme ze aj u nas to tak bude 🙂 cize cca presne o 3 roky)
Reply on: Ike #100454:
Za súčasnej situácie rozhodne rýchlosť prejazdu električiek CMO nie je adekvátna. A dôvodov je X, ktoré tu už boli rozobraté.
Reply on: Sommelier #100422:
Sorry, ale stanica vytvára o.i. aj imidž mesta, a je to dôležitý verejný priestor.... z tohto titulu je prístavba určite neadekvátna a mala by ísť preč. Zabezepečenie/zlepešenie funkcií, ktoré Hlavná stanica plní, beriem ako samozrejmosť pri akomkoľvej projekte prestavby.
Reply on: Ike #100524:
No ved o tom hovorim - preferovat MHD avsak nie tak aby boli obmedzovany IADisti lebo to sposobi len a jedine chaos.
Reply on: Ámos #100409:
A na základe čoho posudzuješ kvalitnú architektúru? Napr. neviem, prečo si myslíš, že Twin City je kvalitná architektúra.
Reply on: 810zssk #100520:
tak tak, IADisti budu aj keby miesta na parkovanie neboli... cize ked spravime riesenie ze "nebudu parkoviska (resp. obmedzime ich), nech idu MHD" tak situacia bude krasna - nedisciplonovani IADisti (rozumej hlavohrude co parkuju vsade kam sa ich tuareg dostane) zablokuju cele okolie, ostanu v zapchach aj domaci aj hostia a MHD tam ostane vysiet tiez.
Reply on: Martin #100405:
Ono je to s tým prispievaním na dopravu trochu háklivé, pretože aj tie linky, ktoré nejdú k obchodným centrám, idú zase k nejakým iným obchodom, ktoré z toho profitujú, len povedzme v menšej miere. Napr. nikoho nenapadne, aby si Tesco v centre prispievalo na 202, 205, či električky. Je to práve polyfunkčnosťou centra.

V zásade podporujem myšlienku, že by si nákupné centrá prispievať mali/mohli, najmä ak má linka zastávku vyslovene určenú pre nich, a inak by tam nič nešlo.

Na zamyslenie je však aj celkový urbanizmus v okolí nákupných centier, ktorý je robený viac pre potreby IAD. Totiž MHD nepotrebuje zbytočne zachádzať na parkoviská a točiť sa tam - to sú priestorové nároky, ktoré má IAD, ale MHD to iba zdržuje.
Reply on: ivanbuto #100519:
pre mna je aj MHD, no vidis ako to vyzera pri slovane ked sa hra extraliga... a potom... nechat navstevnikov vyuzivat nasu "kvalitnu" MHD, to je riziko ze si nespravime najlepsie renome...
pytam sa ta preto, bude mat MHD dost kapacit aby zvladla takyto (sice jednorazovy) napor? neviem kedy budu tie majstrovstva (ci to stihneme) a neviem ako na tom budeme vtedy s vozovym parkom a vodicmi, ale moj subjektivny nazor je ze ak to nechame vsetko na MHD tak bude bud kolabovat MHD v ostatnych castiach na ukor hokejovych fanusikov a posilovej dopravy, alebo opacne...

a potom, tie vajnory nie su az take zle, ak by sa teda zabezpecila doprava, tak z letiska (odkial asi pride vacsina navstevnikov) je to taxikom, posilovou dopravou, MHD (berme do uvahy ze DPB zavedie speci linku) porovnatelne ako tam kde stadion ma stat, cize nemyslim si ze je to len pre IAD... aj z hladiska zeleznice je to celkom dostupny bod...

ale tato debata je irrelevantna, kedze uz je rozhodnuto 🙂 len som sa snazil obhajit preco ako naco zaco:)
Reply on: Martin #100404:
Riešenie dopravy k letisku je v súčasnosti v tej rovine, že letisko ide rozširvoať povrchové parkovisko:
http://www.bratislavskenoviny.sk/78828/doprava/letisko-pripravuje-miliardove-investicie

Keby bola vôľa, určite by aj predstaviteľov letiska napadla myšlienka, napr. prispenia na financovanie nejakej "expresnej 61".
Reply on: ivanbuto #100518:
Samozrejme, ze preferencia MHD je cesta, problem je ze aj tak bude vela ludi, ktory IAD proste pojdu (predovsetkym domaci) a uz dnes vidno ze dana lokalita to proste nezvlada. To je fakt.

Ano, treba preferovat aby tam ludia isli MHD, avsak, treba brat ohlad na to aby tam nevznikali take situacie ze ludia sa nedostanu ani domov (teraz myslim aj peso, auto sa da odparkovat inde, ja som sa raz vsak PESO prebijal do domu a takmer som sa tam nedostal ? !). Samozrejme, chapem ked ta doprava nie je uplne skvela ale budis, nejaka oblast sa proste musi "obetovat". Ale zas toto je extrem.
Reply on: Ike #100400:
Ak sa máme baviť o doprave, tak potom povedz, že u teba doprava = IAD, pretože z hľadiska VHD je tento flek určite lepší ako napr. Vajnory.

Ešte raz: Ja s touto lokalitou tiež nesúhlasím, ak by to bola lokalita napr. bližšie pri letisku, viac by som to podoril (aj keď jedine s potiahnutím električiek z Ružinova).

Ale používajme konzistentné argumenty.
Reply on: 810zssk #100383:
Doprava na tom nie je "práve najlepšie" takmer nikde v BA.

Teraz nehovorím o hokejovom štadióne, ale zrazu, keď to je lokalita, kde bývaš, používaš typické argumenty o doprave, ktorá skolabuje. Pričom práve ako niekto, kto sa trochu zaoberá MHD, by si mohol mať aj iný pohľad, a to riešenie dopravy formou preferencie MHD (v komplexnom zmysle). ?
Reply on: drink #100508:
? ? ? spôsobí.. ale to nevadí, aj teraz sa jazdí len v ľavom pruhu lebo v pravom sa parkuje.. Aj tak je to ale oveľa lepšie ako predtým.. Odkedy sú tam tie stĺpiky, tak sa dá aspoň prejsť po chodníku v celej šírke.. Predtým autá zablokovali nie len chodník, ale aj pravý pruh keď sa snažili zaparkovať..
Reply on: Ámos #100396:
Keď už sa bavíme o magistráte, tak zase sa dá uviesť X nezmyselných záväzných stanovísk, napr. k pôvodnému 34-podlažnému projektku na Šancovej ul. Takže za niečo magistrát môže, za niečo nie.
Reply on: Ike #100376:
Áno, a zaužívaný systém v USA teda nie je zrovna dobrý príklad, ako veci riešiť.
Reply on: Ámos #100363:
Hej, Rado Števčík tentokrát so svojím článkom fakt zabodoval.

Ja nie som zástanca novej polohy hokejovej haly... zároveň by som si ale žiadal, od zástancov polohy na periférii mesta, aj vzatie do úvahy, resp. zaoberanie sa, obsluhou verejnou dopravou...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.