Mne ZALEZI na tom ako bude Bratislava (a vobec Slovensko) prezentovane. Urcite by som bol nerad keby tym ze halu drbli do lokality s katastrofalnou dopravou kde budu pocas MS vznikat totalne kolapsy.
Nie, ty zial taky projekt nepresadzujes, naopak, odmietas.
Riesenie dopravy aj pre novousadlikov je uplne v poriadku - a nikto proti tomu nic nenamieta, dokonca ani proti rozvoju Petrzalky. ALE pokial je ten rozvoj a dopravne riesenia spravne a nie na nas ukor!
Ked ide o riesenie Juzneho mesta, ktore sa este len planuje - ovela lepsie mu posluzi NS MHD ako elektricka. Prepac, frazy typu, elektricka pomoze celej BA a doprave Petrzalcanov, su vyfabulovanymi marketingovymi heslami odtrhnutymi od reality planovaneho oploteneho vykopu s tratou.
Co sa tyka oznacenia pristavby HlSt za kvalitneho reprezentanta architektury 90 rokov, tak to sa mi hadam sniva. Jednak, pristavba bola urobena v roku 1987, druhak nema s kvalitnou architekturou nic spolocne - je to len na rychlo zbuchane rozsirenie stanicnych priestorov. A konstatovanie, ze ti je prave toto kulturne a casovo blizke je vsavravnou vizitkou tvojou. Presne o tom som hovoril!
Re #100402 enumaelish: Ved prave - tato otazka je zavadzajuca. Ked uz dotaznikova metoda - potom nieco taketo: Kde pracujete a kde chodite za zabavou? Ako by ste sa tam dostali najlahsie?
Ty si nepochopil este principy dopravneho planovania a organizacie dopravy. A uz vobec si si nenastudoval planovany oploteny vykop stredom Petrzalky.
Re #100406 Ámos: Eliminacia rizik, cili manazment rizika, je priebezna a sustavna cinnost smerujuca k potlaceniu mozneho ohrozenia cielov a zaujmom.
Re #100409 Ámos: Poviem to naopak, poviem stavby, ktore sa daju priradit k modernej a kvalitnej architekture a ten zvysok je jasny, resp. sa nan mozes este opytat. Takze moderne a na urovni su centrala VUB, NBS, centrala Tatrabanky, SLSP budova na Hodzku, centrala SP Allianz, Novy most, Most Apollo, SNG a nic ma uz viac nenapada.
Re #100410 Martin Fundárek: Je evidentne, ze sa vyjadrujes nie zretelne a nie so znalostou projektu.
Ostatne otazky uz boli zodpovedane.
Re #100420 Quakeman: Plne s tebou suhlasim, ze vela ludi ani netusi o com je projekt elektricky do Petrzalky. Ucastnici tohoto fora su toho najsamlepsim dokazom.
Ako sa správajú novousadlíci je dobre vidieť v Palestíne. Nesmieš sa hnevať, ale tá električka sa stavia nielen pre Petržalku ale najmä kvôli novej zástavbe, ktorá by funkčne bez električky v súčasnosti nefungovala. Aj keď nerád, ale tvrdím, že za vašu nedoriešenú dopravu neberie v súčasnosti nikto zodpovednosť. Že nový fyzický vstup do Petržalky nerešpektuje a svojim spôsobom nevie splniť tvoje očakávania odpovedám, že ten priestor - koridor vznikol územným plánovaním. V Petržalke vzniká nová ulica - dôsledok prispôsobenia priestoru novej situácii.
A ešte niečo Ti napíšem o úkore. Pokiaľ sa zrealizuje električková trať do Petržalky, je nevyhnutný nákup nových a moderných vozidiel. Na rozdiel od súčasnej výroby sa celá bratislava dočká aj modernej električky, aspoň jednej z piatich. Len niekto chce namiesto moderný vlak z Petržalky na Nivy a Trnavské. To nemá ako poslúžiť celému mestu tak ako nové električky.
No a oj, vizitka. Ak sa rozhodneme zmeniť funkciu a okolie staniènej budovy, budem podporovať zachovanie architektúry, ktorá nám je èasovo aj kultúrne blízka. Stavba z unikátneho konca 90tych rokov, skvelý reprezentant, niečo na čo som hrdý, niečo čo inde nemajú. A najmä keď som presvedčený o tom, že nová funkcia nástavby poslúži na nejeden prospešný účel. Odhaľovať architektúru, o ktorú sa nevieme postarať mi pripadá ako neplánované rodičovstvo ?
Mne zase (nielen) tvoj prispevok presvedcil, ze je vela agresivnych ba az zlych ludi. Ze je vela deti, ktore sa hraju na dospelych. A ze je vela ludi, ktori ani netusia, o com je projekt elektricky do Petrzalky. Presne si vystihol sám seba nevieš nič ty samoľúby samozvanec len vytĺkať zo všetkého politický kapitál ,špekulant,imbecilus homopolitykus ,prerastené decko ,kandidát do miestneho zastupiteľstva Petržalka 3. volebný obvod www.zmz.sk/doc/3_kandidati.doc
PS:Nepoteším ťa ale plnoletosť som dosiahol už pred tebou ? .
Takych "agentov provokaterov" pouziva Student Agency na testovanie kvality svojich vlastnych sluzieb. Hovori sa tomu "mystery shopping". Lenze Student Agency je vsetko, len nie skostnatela socialisticka firma.
No tak ako inak to je itež trapas. Aj keď zo zahraničia mám také skúsenosti, že neznalosť pomerov neospravedlňuje tiež.
Automat neviem, ale mam pocit, že ano, priamo na zastávke pri termináli. Ale ako, koľkokrát si išiel niekde do zahraničia lietadlom a v banke ťa vybavili drobnými do automatu? ? Vo Frankfurte na letisku mi bol automat ochotný zobrať aj bankovky alebo som mohol zaplatiť kartou.
A to snáď nemôže byť až taký problém v príletovej hale (aj keď poznám krajiny, nebudem menovať, to by bol veľmi dlhý príspevok, kde sú takéto automaty bežné aj na zastávkach) ?
To tu však nemá zmysel riešiť, však vo všeobecnosti máme v tomto smere meškanie desiatky rokov.
ale to uz sme pri kvalite vystavbe systemom co najlacnejsie a co najrychlejsie.
Ok aby som sa poopravil. Celosvetovo obcou architektou uznavani architekti.
Ano na CBC sa mi nepaci veza, ale ostatne budovy su fajn, aj te co este len zacnu stavat v lete.
Re #100413 Martin Fundárek: To mas pravdu. Ak je CSS ln na ochranu chodcov, tak by mal reagovat okamzite a okamzite davat autam cerveneu, pokial je to v dostatocnom case od posledej zelenej. Tak je to pir Carefoure v Petrzalke. Tam si to zrejme vedel vybojovat obchodnik, kedže vedel ake je to dolezite.
Ale prax je aj taka, ze niekto kracajuc k semaforu sa rozhliada ci moze prejst na cervenu. Zisti, ze moze a kracajuc popri semafore stlaci dopyt.
aj Backstreet Boys boli svetoznami,preto si mam oblepit nimi celu izbu?...
ak CBC povazujes za kvalitnu architekturu, tak vizualne je to mozno subjektivne (i ked mne sa to klasicke socialisticke obecne centrum (http://www.trainzmotion.cz/images/administrativni_budova_jednopatrova.jpg) 32x naskladane na seba extra nepaci), ale v tej budove sa pohybujem a je to odflaknute viac ako panelaky (kde nenajdes 90° uhol), pri prvych privalovych dazdoch behali s rebrikmi popri plasti a vrtali tam diery, lebo tam zatiekla voda a nemala odtial ako vytiect, nefunguje tam izolacia...
ale ok, ukoncime tuto temu... uz to nesuvisi s dopravou
Veľmi obľúbená prax Bratislavčanov je často odvodená od veľmi obľúbenej praxe mizerného nastavovania dopytov - stlačíš tlačidlo a nič. Nič nejde a ty máš stále červenú a čakáš ako pako. (Príklad: Mladá garda.) Takže sa nečudujem, že ľudia stratia trpezlivosť.
Twin City projektuje AK Jančina, Benoy spravil len koncept.. No a AK jančina projektuje skoro všetko pre HB Reavis, a tie už realizované projekty HB Reavis nie sú bohvieako architektonicky hodnotné..
CBC projektoval myslím že Aukett, ale ich návrh bol okresaný HB Reavisom až do dnešnej podoby, keď CBC (hlavne CBC 1) vyzerá ako z čias komunizmu s tým červeným obkladom/claddingom ?
podla mna je prave najvhodnejsi, lebo je prave velmi dobre dostupny s akehokolvek miesta v Bratislave.
A opakujem SZLH ignoruje ponuky na vystavbu Haly v Petrzalke. Uvedomte si proste jednotlive kompetencie jednotlivych institucii a prestane bezbreho kydat na niekoho, kto za danu situaciu nemoze. To je ako obvinovat starych rodicov vraha, ze mali svojho vnuka lepsie vychovat.
Ad Re #100318:
M.F.:"mesto zaplati a zorganizuje Safko - Bosakovu, ZSR zrealizuje trat cez Petrzalku."
Zrealizuje neznamená, že aj zaplatí.
M.S. "Mesto zaplati a v jeho zodpovednosti je aj realizcia."
Vieš čítať? "Mesto ... ZORGANIZUJE... ŽSR ZREALIZUJE ..." "Zrealizuje neznamná, že aj zaplatí." Je evidentné, že som sa nevyjadroval k úseku Šafko-Bosákova, ale k trati cez Petržalku (Bosákova-Janíkov dvor).
projekty ako Eurove, Riverpark, TwinCity, CBC Panorama City patria ku kvaltnej architekture. minimalne dve znich projektovali svetoznami architekti.
Re #100399 Marcelllooo: ktore nove stavby v BA sa ti architektonicky nelubia? Resp. nelubia, to je subjektiven. Ktore nepatria ku svetovej architekture?
ďaľším klincom do rakvy imidžu mesta je aj to ako si revízori zgustli na turistoch keď nemali lístok na MHD a kľudne od tých neznalých pomerov v BA si vypýtali niekoľkonásobne viac zmije jedny, čo svedčí o morálke. Mal sa vyskúšať tzv. agent provokatér, ktorý by hral zahraničného turistu a nemal by lístok, že koľko by z neho ťahali a spraviť o tom reportáž.
Je na letisku vôbec automat na lístky?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ámos
Re #100399 Marcelllooo: ktore nove stavby v BA sa ti architektonicky nelubia? Resp. nelubia, to je subjektiven. Ktore nepatria ku svetovej architekture?