Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Marcelllooo #99488:
Nuz, ked je diskusne forum IMHD nehodne Tvojej urovne, preco na nom stracas cas diskusiou s mentalnymi i realnymi detmi? Mame slobodu prejavu, ku ktorej patri aj sloboda nenapisat nic!
Reply on: Marcelllooo #99488:
Áno, sopliak, práve si sa pekne popísal.
Reply on: Solider #99485:
Pocuj sopliak, rozkrikuj sa kolko chces, si sopliak, ktory sa tak aj sprava.

Re #99481 S499.1023:
Re #99487 S499.1023:
Hehehe!!!
Zacinas po mne opakovat? Jedujes sa? Kludne mozes...
Reply on: Marcelllooo #99488:
Kto Ti káže tu diskutovať? Ak sú tieto "deti" pod tvoju úroveň, tak tu jednoznačne neprispievaj. Nikoho nezaujíma festerov plytký tunel v dopravnej matici, ktorý ústi v úzkom hrdle.
Reply on: Marcelllooo #99488:
zato ty si sa ako planovac uuuplne vyznamenal ?
Reply on: S499.1023 #99481:
Tu sa rozpravam, az na niekolko svetlych vynimiek, so samymi detmi. Vacsinou mentalne aj telesne, inokedy len mentalne. Nie inak je tomu aj v tvojom pripade - ty si priam v tomto ohlade ukazkovym prikladom. Silne pubertalne az infantilne reci avsak skutek utekl...

Ze ma niekto v dopravnej kvlifikacii prevysuju nepochybujem a nemam problem si to priznat. Svoju kvalifikaciu vsak musi preukazat, co tu zatial neurobil nikto (z casti tr3mp, naznakmi mozno Martin Fundarek, a miestami aj intony a Valec).

Kvalifikaciou rozumiem systematicke vzdelanie (nie nutne akademicke) a prax. Verim, ze je tu vela dobrych dokumentaristov. Nemyslim si, ze by tu bolo vela dobrych dopravnych planovacov (ak nechcem pouzit termin inzinier pre moznost nespravneho pochopenia ako titulu namiesto spravneho konstrukter-planovac). Kvalifikacia sa preukazuje okrem odbornej stranky veci aj tym, ze clovek vystupuje slusne, sebaisto a nema problem vydokladovat svoje tvrdenia. V tomto tu zlyhava - vratane teba - drviva vacsina.
Reply on: Marcelllooo #99482:
Odteraz ti hovorím sopliak, ty trafená hus.
Reply on: S499.1023 #99481:
? ? ?

Re #99462 Marcelllooo: na taku mapu aby bol pri kazdom polygone uvdeny pocet obyvatelov byvajucich v nom nemam podklady a myslim ze zostrojit take podlklady je vlelmi komplikovane... Cize bola by to obycajna mapa ako mas na maps.google.com
tam ti navrhujem priblizit si petrzalku, pozriet chorvatske rameno a zistit ktore zastavane plochy su najdalej od neho a akej vzdialnosti (mas tam aj mierku)... a potom zistis ze vacsina petrzalky je v pesej vzdialenosti DO 10 minut.

Samozrejme pri tvorbe projektu je chobotina pozerat len do mapy a cisel, ale treba poznat aj dochadzkove vazby a realie. Cize ci tam bude tvoj lahky vlak, alebo elektricka, vzdy tam bude autobusova doprava ako doplnok k nej. A rozdiel medzi tvojim vlakom a elektrickou je ten ze
1) elektrickou mozno postupne nahradit cast doplnkovej autobusovej dopravy a vytvorit tak modernu siet elektriciek v petrzalke
2) elektricku mozno napojit na existujucu siet

to mas dve nenegovatelne vyhody

a este nieco...
najprv si pisal ze treba prerobit celu siet elektriciek na ten lahky vlak, nasledne ked si nevedel odpovedat na moju otazku, ako si predstavujes taku dubravsku radialu, si povedal ze sa k inym castiam nevyjadrujes.. no ja ti poviem ake mas moznosti v Dubravke...
a) dat trat pod zem, co je prilis velky luxus a zbytocnost, pretoze sucasnej elektricke je tam prisposobeny cely intravilan
b) dat trat do jamy
c) nechat trat ako sucasne eliny...

a pri bodoch b a c sa zastavim, pretoze v petrzalke vsetko odokryte tvori strasnu barieru (podla teba), ale tu v Dubravke a Karlovke by to zrazu slo...
Reply on: Marcelllooo #99482:
Klameš a ešte raz klameš. Aj na tvojom výstupe v TV Bratislava som sa perfektne zabával. Jediný, kto tu gága, si ty!!
Až mi je blbé do tejto zaujímavej výmeny názor zasahovať, ale mám taký malý OT:

Nehľadá niekto z SL Ultras prácu?
http://www.profesia.sk/praca/ponuky-prace/offer_details.php3?offer_id=9659&form=d9d9bb602e34b4e1ec621c77ad955be5
Reply on: intony #99472:
Však aj tú unikátnu diaľnicu stredom mesta majú v plytkom tunelY. Keby nebolo zásahu frustráta Marcela, určite by bola zapustená o 15 cm menej a ceny nehnuteľností (pre MLAMODYMa Marcela: realít; návrh na zlepšenie: ešte viac MLAMODYMsky bude znieť, keď budeš žuť horúci zemiak a pritom hovoriť REAL ESTATES) na Fosterovej by vzrástli o 1,77 percentného bodu menej.
Reply on: Solider #99480:
Pocuj sopliak, trafena hus vzdy zagaga.
Reply on: Marcelllooo #99470:
Tu sa okrem niekoľkých detí, ktoré ťa, okrem iného, z hľadiska dopravného vzdelania o niekoľko hláv prevyšujú, bavíš s dospelými ľuďmi, ktorí sa problematikou dopravy dlhoročne zaoberajú a rozumejú jej.
A celé to tvoje detinské tliachanie a mlátenie pästičkami do stola, s kým sa budeš a s kým sa nebudeš baviť, má len jeden účel - keď nemáš relevantné argumenty do diskusie (ktoré nemáš prakticky nikdy), vyhlásiš protistranu za:
1) decko
2) nedostatočne ti poklonkujúcu
3) nekvalifikovanú
4) nehodnú tvojej pozornosti
a s poukázaním na toto odignoruješ fakty a argumenty.
Mne je to nakoniec jedno. Ja sa tu len bavím. Ja viem, že električka do Petržalky povedie, bude tam tvoriť nosný dopravný systém a Marcelko MLAMODYM môže akurát tak kopať nožičkami a búchať ručičkami.
Dám ti radu - nájdi si babu- nebudeš musieť sublimovať svoje libido takýmto komickým spôsobom.
Reply on: Marcelllooo #99477:
Tĺčko Fester, odporúčam Vám si najprv naštudovať fakta ? Ani nevíš, o čem mluvíš.
Reply on: intony #99475:
Tak to rozhodne ze nie! Malokto na tomto fore riesi (v zmysle konstruktuivneho planovania buducnosti a inzinieringu) dopravu, videl som tu vlastne takych len dvoch. A vsetkym nam tu predovsetkym chyba potrebna kvalifikacia a prax (vratane mna) - toto je laicke forum.

Tebou spominani ludia mozu byt dobrymi laickymi znalcami toho co uz je a funguje v doprave a mozu byt dobrymi dokumentaristami dopravy ba az sotomaniakmi. Ba som dokonca uz povedal, ze mi je tato zaluba velmi sympaticka. Toto je vsak post hoc analyza. Planovanie, inziniering a navrhovanie dopravy je ale ex ante.

Co mi uz sympaticke nie je, ba co sa mi priam hnusi je pristup a spravanie tu pritomnych ludi a castokrat ich pristup. Zrejme reflektuje vsak ich vek, bohuzial ale dusi ostatnych.

Re #99478 intony: Nemusi. Ale bude.

Znovu podotykam, ze mesto v sucasnosti neplanuje povrchovu elektricku ale tzv. rozkyvany model, s tym ze vo vacsine uzemia pojde v polozapustenom profile.
Reply on: Marcelllooo #99474:
Prečo v prípade pozemnej električky sa cesta realizovať musí? Nejaká tvoja domienka?
Reply on: Quakeman #99465:
Mne zase (nielen) tvoj prispevok presvedcil, ze je vela agresivnych ba az zlych ludi. Ze je vela deti, ktore sa hraju na dospelych. A ze je vela ludi, ktori ani netusia, o com je projekt elektricky do Petrzalky.

P.S. Na to, aby si ma mohol kopat do zadnice vo vasej domovej samosprave by si najsamprv musel byt predovsetkym plnolety...
Reply on: Marcelllooo #99473:
Navrhujem zrušiť akúkoľvek výstavbu koľajovej trate v Petržalke. Zorganizujem petíciu, pretože ja, ako obyvateľ Dlhých dielov sa nemôžem pozerať ako sa stále tliacha o Petržalke a na ostatné MČ sa zvysoka serie a stavajú sa Lidle miesto zelene.
Reply on: Marcelllooo #99470:
Títo ľudia, na rozdiel od teba, nehrabú iba na vlastom piesočku, ale zaujímajú sa o dopravu v celom meste a riešia ju ako celok. ?

Neviem, prečo sa tu stále rozoberajú stále tie isté veci, keď električka po Starom moste aj tak bude, či sa to pánovi Slávikovi páči alebo nie.
Reply on: intony #99472:
Cesta sa navrhuje, ale vedu sa polemiky o jej vhodnosti a forme. V pripade pozemnej elektricky sa realizovat bude urcite. V pripade ineho variantu je jej existencia este otazkou buducnosti.

Chorvatske rameno nie je barierou, ale destinaciou pesich tras. Pre krizovanie ramena sa vyuzivaju mnohe zazite pesie tahy, ktore bud elektrickou zrusene.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.