Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: intony #99472:
Cesta sa navrhuje, ale vedu sa polemiky o jej vhodnosti a forme. V pripade pozemnej elektricky sa realizovat bude urcite. V pripade ineho variantu je jej existencia este otazkou buducnosti.

Chorvatske rameno nie je barierou, ale destinaciou pesich tras. Pre krizovanie ramena sa vyuzivaju mnohe zazite pesie tahy, ktore bud elektrickou zrusene.
Reply on: intony #99468:
Presne tak. Kvoli odstraneniu stavebnej uzavery a naslednemu umozneniu megalomanskych developerskych projektov a kvoli istemu namestnikovi, ktory si takto chcel riesit svoj biznis...

Dobre rano.
A Marcelllooovi chcem pripomenúť, že stredom Petržalky je plánovaná 4-prúdová cesta a nech nepovie že nebude, pretože Bratislava veľmi rada rozširuje a stavia nové cesty a tá cesta bude oveľa väčšou bariérou. Dúfam, že budeš žiadať, aby sa zakopala pod zem.

Keď sa nad tým zamyslím, aj samotné Chorvátske rameno je bariérou v strede Petržalky, pretože prechodové body sú takmer výlučne, tam, kde aj koľajová trať bude križovat cesty. Mal by si preto žiadať, aby zakopali Chorvátske rameno.

Radšej budem mať bariérovú električku pod domom ako Račania, ako to množstvo psích hovien čo máte pod oknami keď idem okolo. To je tá vec o ktorú by sa sa mal starať a nie vŕtať do veci o ktorých vieš, s prepáčením, akurát to psie hovno čo máš na budúcom, železnicami urabanizovanom trávniku pred domom.
Reply on: Sommelier #99466:
Ja som si (nielen) s tebou nazory vymenil len so sebazaprenim.

1. Dolezite je technicke riesenie a krizovy plan.
2. Znizenie komfortu nastupovania (akceptovatelne a nie velke) nie je znizenim dostupnosti, ae standardnym riesenim.
3. Poznam prislusne technicke a zdravotne normy, s ktorymi to v rozpore nie je. Ba ani s medzinarodne uznavanymi standardami, kedze sa podla nich buduju trate metra a podzemiek po celom svete.
4. Tvrdilo to vela ludi. Nedokazal, to nikto a okrem tr3mp sa o to nikto ani nepokusil.
5. Tymto (nielen) sa tebou spominany ludia diskvalifikuju sami ako veci neznali.
Reply on: S499.1023 #99463:
Hehehe. Tu som medzi nesvojpravnymi detmi, ktory sa hraju na velkych a dospelych...

Doslova.
Reply on: S499.1023 #99464:
Ja ti poviem prečo. Pretože električka s akou počíta mesto je maximálne neestetická, pretože mesto plánuje iba samotnú stavbu koľajovej trate, no žiadne úpravy okolia.

Zatiaľ čo železnice zhodia trať do plytkého tunela a spravia úpravy okolia pred zastávkou č. 14. Asi také úpravy aké poznáme z modernizácií železníc, keď sa postavia nové nástupištia, nové koľaje a to je celé.. viď Piešťany - nové betónové nástupište tieni ošarpanej budove stanice... viď Svátý Jur, aký je bordel okolo.

Takže chumľko, truľko by sa mohol poobzerať ako vyzerá tá urbanizácia okolo železníc.
Reply on: Marcelllooo #99462:
Absolútne nevhodný si akurát ty ? Chceš mi povedať, že v roku 2002 vznikla električka preto, aby sa odstránila stavebná uzávera v Kanáli?
Reply on: bwd #99461:
Hej? lebo mne sa z fotiek zdá, že aj za socializmu a pred rekonštrukciou historického jadra bolo dobre zdevastované.
Reply on: Marcelllooo #99450:
rád som si s Tebou vymenil názory.
1. Ty rovnocenný. Ak raz budeš utekať tunelom horiaceho vlaku, spomeň si na krízový plán. Úniková cesta z tunela nebude nikdy rovnocenná otvorenej, aj v riešení s elektronickými kľúčami.
2. Ty štandardný. Si ešte raz prečítaj čo si napísal. Hlupák. Okrem toho si namontuj eskalátory na Rovniankovu aby si zistil koľko stoja.
3. Ty dlhodobý. Si vypracoval relevantné štúdie, že tvrdíš niečo takéto ? Alebo zapneš google a pozrieš si, že sa píše o opaku, luhár ?
3. Ty ojedinelý. Ja netočím o len o fóbiách. Vplyvy zvýšených hladín hluku, mikročastíc,mikroorganizmov, vplyvoch na ľudskú psychiku si nič nepočul, že ?
4. Ty si neprepojený. Kde si to uviedol ? A keď si to uviedol, koľkí Ti napísali, že to je blbosť ?
5. Ty si tiažový. To tu nikomu nemusíš tvrdiť, že treba riešiť Nivy a Nivy a potom niečo iné, to tu vie každý, že to tak nie je.

Na konci dňa...
Ty chceš naozaj prísť za ľuďmi čo o tom rozhodujú a vypýtať si niekoľko miliárd navyše na výstavbu a niekoľko miliónov na prevádzku za horšie riešenie ? ROFL, Ty si vážny komik. ?
Reply on: Marcelllooo #99450:
? ako sa vyjadruješ k jednotlivým príspevkom tak som si urobil o tebe obraz .Vyjadruješ sa ako imbecilný politik ,trepeš o všetkom a dokopy o ničom. Presadzuješ si svoje imbecilné akože odborné názory,nerozumieš odborným pojmom,prekrúcaš pravdu ako sa ti to hodí,zavádzaš a neodpovedáš na otázky.Odporúčam ti kandidovať vo voľbách do parlamentu ,tam dokonale pekne zapadneš medzi tých 150 imbecilov.Mať ťa u nás v domovej samospráve tak ťa budem kopať do riti až zabudneš akú prezývku
používaš v diskusnom fóre. ? ? ☠
Reply on: Marcelllooo #99462:
Môžeš nejakým SERIÓZNYM argumentom (zatiaľ si za dobu trvania svojej kariéry na tomto fóre žiadny nedodal) doložiť, prečo by električka bola pre Petersilienstadtteil ABSOLÚTNE nevhodná?
Reply on: Marcelllooo #99450:
NIČ z toho, čo si tu NAŽVÁSTAL, si nebol schopný dokázať, podložiť nejakými konkrétnymi číslami, riešeniami. Dokazuješ len SVOJU nekompetentnosť. Tvoje ničím nepodložené teórie proste NEPLATIA. Nedal si si tú námahu naštudovať si niečo z dopravnej teórie a jej aplikácie v praxi. Ale ešte raz: TU, medzi ľuďmi, ktorí sa dopravnou problematikou dlhodobo zaoberajú a orientujú sa v nej, sa so svojimi veľkohubými pseudomanažérskymi kecmi NECHYTÁŠ. Tu nie si medzi nesvojprávnymi dôchodcami na schôdzi domovej samosprávy Fosterova 14 v Petržlene.
Reply on: intony #99455:
Staci sa pozriet do uzemneho planu a realizacneho projektu Twin city a dalsich IZ daneho charakteru v danej lokalite, ktore podrobnejsie spracuvaju prave UP mesta.

Re #99456 intony: Niem ta myslienka vznikla preto,lebo treba odstranit stavebnu uzaveru pri Kanali. Ten humbuk okolo elektricky je len mlzenim a kamuflazov.

Ako dopravne riesenie je elektricka do Petrzalky absolutne nevhodna.

Re #99458 intony: Tak to mas zrejme nespravne statisticke udaje (alebo dojmy). A taktiez nespravne empiricke nahlady ohladom toho, ze nakupne centra proste kradnu prirodzenym mestskym centram ludi - toto sa proste deje.

Re #99460 Ike: Vopred dakujem. Najme, ak mas v tom GISe aj pocty obyvatelov.
Reply on: intony #99458:
Mne je zase fuk, či sa dnešný "územný plán" opiera predovšetkým o stanicu Kamenné námestie. V čase, keď vznikal ešte centrum Bratislavy nebolo až tak zdevastované, ako je dnes!
Reply on: Marcelllooo #99450:
pokial chces, mozem ti spravit speci mapu v nejakom GIS programe, ale myslim si ze ako projektovy manager si schopny pozriet sa do ktorejkolvek mapy, atlasu, planu mesta a zmerat si to podla mierky... alebo na to nemas kvalifikaciu?
Reply on: bwd #99457:
Ale jednom určite súhalsím - je to nesúrodý zlepenec budov podľa toho, kto si ktorú uchmatol.
Reply on: bwd #99457:
A čo tam robia dnes? Mne sa nezdá, že v Auparku a v Poluse by bolo viac ľudí a tak isto sa mi nedzá, že by nejako ohromne veľa ľudí bolo v ABC a CBC. Mne je fuk či je to hlúpa otázka. NS MHD podľa úuemného plánu tento smer rieši a opiera sa predovšetkým o stanicu Kamenné nám.
Reply on: intony #99455:
"Pýtal som sa, či dokážeš doložiť, že na Nivy bude chodiť oveľa viac ľudí ako do historického centra."

To je dosť hlúpa otázka. A čo budú asi tí ľudia v TAKOMTO vyľudnenom centre "novej doby" robiť? Už sú preč časy, keď bolo centrum Bratislavy skutočným centrom. Dnes je to nesúrodý zlepenec budov podľa toho, kto si ktorú uchmatol. Centrum Bratislavy je už zničené a ja osobne (chlapec z Dunajskej šesťdesiatych rokov) nevidím dnes dôvod, prečo by tam mali dnes ľudia chodiť, pokiaľ nie sú masochisti. Centier (vďaka kapitalistickokomunistickej aktivite) je v Bratislave dnes viacero. Len to naozajstné centrum už centrom nie je.
Reply on: Marcelllooo #99453:
Veď sa to stále hovorí, veď aj presne z tohto dôvodu vznikla myšlienka električky v Petržalke. To, že dnes sa k tomu pridružil aj mestský vlak je iba výrazným plusom, pre ktorý netreba zahadzovať električku, ale toto sme už rozoberali...
Reply on: Marcelllooo #99453:
Nie, nie je tiažový a spádový, je a bude jeden z tiažových a spádových. Pýtal som sa, či dokážeš doložiť, že na Nivy bude chodiť oveľa viac ľudí ako do historického centra. DOKÁŽEŠ? Nechcem žiadne tvoje domienky, chcem podklady a výpočty!

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.