Reply on: Marcelllooo #100430:
"Tebe zalezi jedine na sebe a tvojich snoch. "
"Nie vsetko, co chcu ludia, dokonca ani co chcu masy ludi je vo verejnom zaujme. Podpora nakupnych centier vo verejnom zaujme, minimalne podla mna, nie je.
"
Je zaujimave ako tebe zalezi na BA a Slovensku. Ty o dopravnom planovani nevies fakt vobec nic. Ti ludia do tych nakupnych centier proste chodia a nezmenis to. Je to dochadzkovy prud a prioritou by malo vyprofilovat ho tak, aby bol atraktivnejsi a aby cestujuci dali prednost MHD pri ceste sem (verejny zaujem) nie ho zrusit v vymysliet nejaky uplne odveci ako ty robis a dokazujes.
Tvojim cielom je proste reorganizovat vsetky dopravne vztahy ignorujuc dopyt cestujucich, hlavne aby sa nieco zmenilo...
Mam pocit ze ty si ani ten Transport Tycoon nehraval, resp. asi si bol frustrovany tym ze skrachovavas, pretoze si nic nezarobil lebo si staval nerentabilne vztahy. V opacnom pripade by si vedel ze prevadzkovat linku po ktorej je dopyt je
1) uspokojenie zakaznika
2) sanca vyssieho zisku
a je jedno kam ta linka ide...
Ámos
Ok aby som sa poopravil. Celosvetovo obcou architektou uznavani architekti.
Ano na CBC sa mi nepaci veza, ale ostatne budovy su fajn, aj te co este len zacnu stavat v lete.
Re #100413 Martin Fundárek: To mas pravdu. Ak je CSS ln na ochranu chodcov, tak by mal reagovat okamzite a okamzite davat autam cerveneu, pokial je to v dostatocnom case od posledej zelenej. Tak je to pir Carefoure v Petrzalke. Tam si to zrejme vedel vybojovat obchodnik, kedže vedel ake je to dolezite.
Ale prax je aj taka, ze niekto kracajuc k semaforu sa rozhliada ci moze prejst na cervenu. Zisti, ze moze a kracajuc popri semafore stlaci dopyt.