Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Ámos #100372:
Veľmi obľúbená prax Bratislavčanov je často odvodená od veľmi obľúbenej praxe mizerného nastavovania dopytov - stlačíš tlačidlo a nič. Nič nejde a ty máš stále červenú a čakáš ako pako. (Príklad: Mladá garda.) Takže sa nečudujem, že ľudia stratia trpezlivosť.
Reply on: Ámos #100409:
Twin City projektuje AK Jančina, Benoy spravil len koncept.. No a AK jančina projektuje skoro všetko pre HB Reavis, a tie už realizované projekty HB Reavis nie sú bohvieako architektonicky hodnotné..

CBC projektoval myslím že Aukett, ale ich návrh bol okresaný HB Reavisom až do dnešnej podoby, keď CBC (hlavne CBC 1) vyzerá ako z čias komunizmu s tým červeným obkladom/claddingom ?
Reply on: Ike #100400:
podla mna je prave najvhodnejsi, lebo je prave velmi dobre dostupny s akehokolvek miesta v Bratislave.
A opakujem SZLH ignoruje ponuky na vystavbu Haly v Petrzalke. Uvedomte si proste jednotlive kompetencie jednotlivych institucii a prestane bezbreho kydat na niekoho, kto za danu situaciu nemoze. To je ako obvinovat starych rodicov vraha, ze mali svojho vnuka lepsie vychovat.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Marcelllooo #100328:
Ad Re #100318:
M.F.:"mesto zaplati a zorganizuje Safko - Bosakovu, ZSR zrealizuje trat cez Petrzalku."
Zrealizuje neznamená, že aj zaplatí.
M.S. "Mesto zaplati a v jeho zodpovednosti je aj realizcia."
Vieš čítať? "Mesto ... ZORGANIZUJE... ŽSR ZREALIZUJE ..." "Zrealizuje neznamná, že aj zaplatí." Je evidentné, že som sa nevyjadroval k úseku Šafko-Bosákova, ale k trati cez Petržalku (Bosákova-Janíkov dvor).
Reply on: Ike #100400:
projekty ako Eurove, Riverpark, TwinCity, CBC Panorama City patria ku kvaltnej architekture. minimalne dve znich projektovali svetoznami architekti.

Re #100399 Marcelllooo: ktore nove stavby v BA sa ti architektonicky nelubia? Resp. nelubia, to je subjektiven. Ktore nepatria ku svetovej architekture?
Reply on: Martin #100405:
ďaľším klincom do rakvy imidžu mesta je aj to ako si revízori zgustli na turistoch keď nemali lístok na MHD a kľudne od tých neznalých pomerov v BA si vypýtali niekoľkonásobne viac zmije jedny, čo svedčí o morálke. Mal sa vyskúšať tzv. agent provokatér, ktorý by hral zahraničného turistu a nemal by lístok, že koľko by z neho ťahali a spraviť o tom reportáž.

Je na letisku vôbec automat na lístky?
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: zakaznik #100352:
???
Reply on: Marcelllooo #100399:
na eliminovanie bezpecnostnej hrozby ma kazdy demokraticky stat dve zlozky. urcite je ti jasne ake.
Reply on: enumaelish #100403:
Môj názor ako laika v doprave a podnikateľa je taký, pokiaľ chcem mať zákazníkov, tak spravím všetko pre to, aby som ich mal. Ako sa obrazne povie, znesiem im aj modré z neba. A pokiaľ je mesto a doprava v takom stave, v akom je (neriešim prečo to tak je), tak prvotnou obsluhou je obsluha vo "verejnom záujme". A akosi sa mi nezdá, že doprava ľudí do nákupných centier by bola vo "verejnom záujme".

Záujem dopravy do šopaparku je v prvom ráde záujmom podnikateľov prevádzkujúcich šopapark, tak buď na dopravu prispejú alebo nech si to riešia vlastnou dopravou, alebo im stačia len zákaznici s IAD. Nehovorím že dopravu k šopaparkom treba zrušiť, nech 63 tam kľudne jazdí, ale načo si robiť zlý obraz v očiach turistov ktorý s nemým úžasom zostanú stáť na zastávke lebo sa nedostanú do autobusu plného nákupných vozíkov.

Možno by sme zistili, že nám nakoniec na letisko stačia hrbáče (podľa môjho názoru možno to najreprezentatívnejšie čo momentálne máme) namiesto polorozpadnutých dráčikovských karos.
Reply on: AAA #100401:
Áno, to máš pravdu, problém by to asi vyriešilo, ale ako zahustiť interval, keď už dnes sa jazdí na všetkom čo má motor a kolesá.

Podľa mňa doprava na letisko je vo "verejnom záujme" a s prepáčením kto už má nutnú potrebu ísť z Kauflandu na letisko?

Podľa môjho laického názoru doprava na letisko má byť riešená z ohľadom na charakter cieľovej stanice, čo mne ako laikovi vychádza tak, že najvýznamnejšie prestupové uzly a nič viac. Takže mne naozaj vychádzajú jedine zastávky Hlavná stanica, Račianske mýto (prestupy z Rače, prípadne CMO), Trnavské mýto (prestupy z Ružinova a CMO), Bajkalská (prestupy z Petržalky), Tomášikova (prestupy zo ŽST Nové Mesto a Ružinova) a potom už len všetky ostatné zastávky ktoré sú za Avionom, keďže tam nechodí iná doprava. Všetky ostatné zastávky sú dostupné súbehmi linkou 39 a 63, s výnimkou zastávky Slowackého, ale budiž, tak by bola obsluhovaná aj tá.
Reply on: Martin #100394:
Tak nebolo by zlé keby sa tak naozaj stalo aspoň teda kým DPB nebude mať dostatok vozidiel a šoférov aby uspokojil prepravné nároky k nákupným centrám. Posilnenie dopravy na letisko by šlo riešiť predĺžením linky 63 alebo zavedením trolejbusovej linky 204 alebo 205, keďže je daná trať tiež jedna z tých možných s najvyššou prioritou vo výstavbe nových trolejbusových tratí. Samozrejme treba brať do úvahy aj nákup nových vozidiel.
Reply on: Marcelllooo #100371:
Pardon, ale povedal som im, že pri ceste za prácou, ktorú máte v centre, do školy, alebo zábavou do klubu, ktorý je v centre dáte prednosť, električke ktorá ide po povrchu a poskytuje linky 11,13 a 14 pre Petržalku alebo vlak idúci pod zemou v jednej trase a za kratší čas.

Ty si ešte nepochopil jedno, že takto keď sa odvezieme v Petržalke na električku tak sa dostanem už do zvyšku mesta bez prestupu a nemusím ísť v Petržke na vlak a z neho zas prestúpiť na linku do centra alebo do inej m.č. Ak by si mal pindy,že električka nerieši spojenie Dúbravka - Petržka na jeden prestup tak sa nenamáhaj. Z každej časti Petržky idú spoje k linke 83 a čo sa týka Trnávky, tak zo sa dá prestúpiť na 204 alebo 205, Vajnorská/Polus je pokrytá 98, na ktorú je tiež dostupnosť z každej časti Petržalky.
Reply on: Marcelllooo #100328:
Poznámku o petícii upresním. Je medzi petíciou a referendom nejaky vzťah, resp. súvis?
Re #100332 Martin: Podľa mňa by sa na 61 mal zhustiť interval na 8/15/12//15 a bolo by po probléme.
Reply on: Ámos #100396:
demagogicky? kde? neurazaj!!!

ja nie som proti modernej zastavbe, ale sucasne tretotriedne rychlokvasne a nekvalitne sklenene opachy roztrusene kade tade po meste... to rozhodne nepovazujem za modernu architekturu...

Tak je to chyba MZ, tento problem nesledujem, neviem kto ho ma na hlave, vytiahol som ho lebo ma napadol, ty si z petrzalky, vies o tom urcite viac viac...
mne islo o princip... je azda zle ked mesto planuje a mysli aj na obyvatelov z hladiska kulturneho vyzitia (povedzme ze sport je tiez kulturne vyzitie)? To ze budeme hostit MS sa vie od Rigy 2006 a to ze niekedy v buducnosti, sme vedeli uz davno predtym.. vedeli sme aj to ze nam chyba stadion, pytam sa PRECO to teda mesto nezacalo riesit? a ked nie riesit, aspon si nechavat zadne dvierka?

moj nazor skratka je, ze sucasny navrhovany flek je najnevhodnesi aky moze byt, a prave z hladiska dopravy...
Reply on: Ámos #100396:
Tak chod presadzovat tieto svoje nazory na magistrat mesta Vieden, ci Pariz, a pozenu ta svinskym krokom kade lahsie.

Je tiez zaujimave, ako navrhujes opominat bezpecnostne funkcie prehliadajuc neradostnu realitu. Rizikovy manazment je vyznacuje prave tym, ze rizika jasne pomenujes a urobis opatrenia, aby si ich eliminoval. Ak navrhujes, aby sa toto opominalo, navrhujes zranitelnejsie a menej bezpecne mesto.

Je podivuhodne, ako sa stale najdu ludia, ktori si myslia, ze barsake sklenene peklo barskam vpichnute je moderna (a nebodaj kvalitna) urbanistika, kompozicia a architektura...

Re #100398 Ámos: Ano, az sa pristahuje. Lez - zatial sa neni kam pristahovat...
Reply on: Marcelllooo #100395:
rež a rubaj do krve, po cudzej kotrbe.

Kazdy kto sa pristahuje do Petrzalky a ziska prechodny pobyt v Petrzalke, má presne take iste pravo hovorit do veci verejnych ako ty. Inak by som ta ako Zahoraka dal porucat na Zahorie a isiel sa spytat znamich ako ma vyzerat doprava v Petrzalke. Ty by si musel drzat hubu a krok, lebo tu ziju vyyyyyrazne dlhsie ako TY!
Reply on: 810zssk #100383:
Ale? Co to vidia male ocka Marcelllooove?

Ze by Samkovi vadilo, ze mu nieco vyrasta pod domom? A zrazu formuluje rizika, ktore z toho pre neho aj dalsich vyplyvaju? A nebodaj sa ich snazi eliminovat?

A dokonca mu uz nezalezi na celomestskych a celoslovenskych suvislostiach reprezentacie v hokeji, ked uz ide o jeho domov?

Re #100384 810zssk: Marcelllooo pozaduje vybudovat kvalitne, rychle a komfortne dopravne riesenie a nie dopravne a ekonomicky neopodstatneny projekt oploteneho vykopu stredom Petrzalky.
Reply on: Ike #100391:

Stadion nebude mat flek pre kazdeho nastevnika. Co sa nicenia okolia fanusikmi, tento argument moze pouzit snad len niekto kto sa knim pridava. Presne tak ako som pocul argument, ze ked sme sa stali majstrami a tiez ludia zacali nicit vozidla MHD tak stym mal DPB ratat a ze bolo jasne, ze sa take nieco bude diat. Sorry, ale nezvykol som si a ani si nezvyknem aby sme stavby prisposobovali podla toho aby ludia nic nenicili. Vtom pripade treba zrusit vsetky krcmy v meste a zriadit ich za mestom!
Neviem ci sa tak rychlo ucis od marcellllllla ale zacinas sa vyjadrovat demagogicky. Moderna architektura do mesta jednoducho patri a okrem Vydrice a Zuckermandlu je na spravnom mieste. Dolezite su uz len intencie danej zastavby a hlavne podiel zelene v lokalite.

Re #100392 Ike: Ano magistrat vydava stanovisko. Presne tak ako vydal nesuhlasne stanovisko k Aupartower a aj tak ho postavili.
Presne tak ako nesuhlasi s vystavbou na Artmedii, ale MZ Petrzalka to postupne posuva dalej. (Aj napriek tomu si ja soobne myslim, ze vystavba podla vizualizacie bude ovela lepsia ako sucasny stav stadionu Artmedie)
Ja viem, ze ty nerozlysujes tieto dva stupne samospravy v meste ale jednoducho je to tak. Magisrát ma toho vela na rovasi, ale netreba im davat za vinu nieco za co nemozu.
Reply on: Sommelier #100375:
Zda sa, ze musim aj tunak hovorit, co je rychlost. A zda sa, ze by si sa na to mal veru pozriet.

A my stari Petrzalcania, hajime svoje prava a zaujmy. Nevidim jeden dovod, preco by sa novousadlici a nove projekty mali realizovat na nas ukor. To novousadlici prichadzaju ako novi susedia, tak by sa oni mali prisposobit tomu, kto tu je dlho doma.

Tvrdenie, ze novostavba/pristavba je "vizualne aj riesenim obdivuhodnou stavbou" je dostatocnou vizitkou samo o sebe.

Re #100377 Ike: Lenze tvoj nazor a tvoj sen nie je dostatocnym overenim opodstatnenosti, vyhodnosti a vhodnosti takehoto riesenia. Je to proste tvoj sen a pozadujes, aby zvysok Bratislavy tvoj sen realizoval.

Marcelllooo prestavil konkretny model (NS MHD+trolejbusy), ktore vyplynuli zo sietovej analyzy a mozu byt kludne overene DUSkou.

Ved prave, ze elektricka je na krastie vzdialenosti a preto je to ekvivalent busu a to je zaroven aj ten dovod, preco nemoze byt nosnym systemom, ktory je na dlhsie vzdialenosti a minimalne celomestske relacie a prudy.
Reply on: enumaelish #100361:
no to neviem prečo sa to u nás tak nerieši ? logika by to kázala. Keď už musíme prispievať na nočnú dopravu, aby na ňu nedoplácali tí čo ju nevyužívajú, tak nech si šopy platia svoju dopravu. Nehovorím napr. Tesco v Petržalke je logické že tam stojí MHD, je zároveň aj pre sídlisko. Aj možno 63 by som s kľudným svedomím nechal k Avionu ale prečo majú týmto trpieť ľudia čo chodia na letisko. Mne osobne by sa ten návrh na 61 pozdával. Z bežných užívateľov MHD to podľa mňa pre nikoho nespôsobí problém. Ale je to len môj názor, ktorý mi napadol pri cestovaní na letisko. ? Možno to má svoje dôvody.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.