Podľa mňa je to super - oddelené stanice regionálnych vlakov (HÉV) a ostatných funguje aj v Budapešti. Predsalen, denná dochádzka do mesta má iné ciele a nároky ako týždňová. "Suburbánna" konečná na Trnavskom mýte s obrovskou plejádou liniek do celého mesta by bolo bezkonkurenčné riešenie. Ešte keby sa to spojilo s podchodom. Rozhodne príjemnejšie a rýchlejšie cestovanie ako pchať sa cez davy intrákovcov na hlavnej.
Z Nového Mesta pri oblúku na žst predmestie odbočka na trať predmestie-filiálka. Takže fyzicky by sa tie vlaky z DS neobjavili na stanici Bratislava - predmestie.
Tuto otázku a trochu v tvrdšom prevedení smeruj priamo na DPB a Magistrát a nahovor nato čo najviac ľudí a možno sa k 2.9 dočkáme zmeny k lepšiemu a to že sa 120 presmeruje na Patrónku kde je priami prestup na 211 Lebo vedenie DPB si osvojilo metódu vlády SR pokus omyl ideme ďalej ?
A to si ako DPB predstavuje, presunúť tie masy od Tesca na Patrónku a ďalej... to môžu rovno L22 resp. 120 zrušiť, nie je veľa ľudí, ktorí robia v Tescu...
To je druha vec a uplne iny problem. Ono spojenie Mokrohajska - Tesco Lamac by az tak nevadilo (je to smiesne blizko), ale problemom je silny vypadok v spojeni Patronka - Tesco Lamac (rano interval 60'!)...
Tí, ktorí idú električkou na Riazanskú alebo Pioniersku po Račianske mýto, alebo do centra na Kamenné nám. a okolie. (možno sa to spraví, ak pôjde X13 v hustejšom intervale po novej trase)
Mozno by bolo na uvod dobre zacat tak ze tym prispevkom nezaspamujes oba fora, naozaj to staci pridat do jedneho. Po druhe, imhd.sk skutocne so zrusenim 22 nic nema, ani nikto tu diskutujuci, obrat sa na DPB.
Napokon, na Kramare sa dostanes s jedinym prestupom (na Patronke), tak kde je problem?
Dobrý večer Vám prajem na začiatok môjho diskusného príspevku
Neviem koho viedlo k zrušeniu autobusovej linky č.22 z Devinskej Novej Vsi
na Kramare Tato trasa vyhovovala bez prestupu dostať sa priamo do nemocnice
bez prestupovania. A preto neviem aký zamer sa tým sledoval a či sa robil prieskum
pre zrušenie tejto linky. Citovo sa s tym asi nik nezaoberal.Verím že sa pouvažuje
o návrate tejto linky späť.Ďakujem za pochopenie a na dodatok asi rozhodovali Ti
ludia ktori tento spoj nepotrebovali.
Vodu mas na zachode v socialke... Dostavaju s mesacnym oneskorenim tzv "Pitny gastrac" v hodnote 0,66€ ak sa teplota vysplahla v den sluzby vodica nad 30°C
Trochu na inú tému: Asi to tu už bolo, ale predsa...Zaujímalo by ma ako je to v týchto horúčavách, dostávajú vodiči prostriedkov MHD nejaké minerálky alebo aspoň vodu od zamestnávateľa, ako to funguje?
To ze je doprava v Bratislave je ako na zaciatku minuleho storocia je pravda, ale s rozchodom by som problem nevidel. 1000mm sa pouziva kade tade po europe aj ked je celkovo menej casty ako 1435 na slovensku ho pouziva napr. aj TEZ.
Co sa tyka "mozneho rozvozu tovaru po meste zo zel. stanice ako v Kosiciach" neviem co konkretne si myslel tymto, no naklad sa elektrickami v KE nedopravuje snad uz 80 rokov no a rovnako to nema ziadny suvis s rozchodom ci prepojenim elektrickoveho systemu a tazkej zeleznice, taketo prepojenie v KE existuje, nie je vsak na stanici ale pri USS ale uz sa to dlhu dobu nevyuziva a posledny krat mozno len na vylozenie reko KT8D5 z vagona, ale aj to boli myslim ze len prve 3 kusy, dalsie vozidla uz vozili kamiony.
Je pravda aj to ze v Bratislave sa zvazovalo prestavanie na rozchod 1435 mm ale myslim ze pri sucasnych problemoch s MHD je tato vec uplne bezpredmetna.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.