Reply on: 810zssk #193128:
Samozrejme, ale ak si zoberieš súčasnú situáciu, pomer liniek a interval spojov z Trnavského mýta a z HLST (RIP električková trať) je výrazne prospech TrMy. Druhá vec je štruktúra cestujúcich, ktorá je v bežný pracovný deň v prospech denne dochádzajúcich s destináciou v Bratislave. Tak mi to potom nejako vychádza, že súčasný stav je prispôsobený menšine a jej nárokom.Ak by sa regionálne vlaky presmerovali na TrMy, určite by sa našla skupina cestujúcich, ktorým by sa cestovanie zhoršilo (napr. cestujúci v relácii Senec - Viedeň a pod.). Dovolím si však tvrdiť, že týchto je výrazne menej ako denne dochádzajúcich cestujúcich (hocičo v BA-kraji - BA), ktorým by sa situácia výrazne zlepšila.
Komplexný prestupný terminál na HLST by mohol byť súčasťou rekonštrukcie. Zatiaľ to ale skôr vyzerá na deštrukciu.
810zssk