Reply on: 810zssk #193128:
Samozrejme, ale ak si zoberieš súčasnú situáciu, pomer liniek a interval spojov z Trnavského mýta a z HLST (RIP električková trať) je výrazne prospech TrMy. Druhá vec je štruktúra cestujúcich, ktorá je v bežný pracovný deň v prospech denne dochádzajúcich s destináciou v Bratislave. Tak mi to potom nejako vychádza, že súčasný stav je prispôsobený menšine a jej nárokom.Ak by sa regionálne vlaky presmerovali na TrMy, určite by sa našla skupina cestujúcich, ktorým by sa cestovanie zhoršilo (napr. cestujúci v relácii Senec - Viedeň a pod.). Dovolím si však tvrdiť, že týchto je výrazne menej ako denne dochádzajúcich cestujúcich (hocičo v BA-kraji - BA), ktorým by sa situácia výrazne zlepšila.
Komplexný prestupný terminál na HLST by mohol byť súčasťou rekonštrukcie. Zatiaľ to ale skôr vyzerá na deštrukciu.
sant
Toto bol spoj bez prestupu Čo viedlo DP mesta Bratislava k jeho zrušeniu