Reply on: 810zssk #193096:
Kde som pisal ,ze by tam koncili vsetky? Raciansku odbremenis poriadne. Rano po prichode vlakov na Vinohrady a Predmestie to na zastavkach vyzera podobne ako na hlavnej stanici. Vacsina z nich vystupuje na Racianskom a idu hufne na Sancovu smer Trnavske myto na prestup.Po novom by isli vlakom az na Trnavske myto odkial by to mali do 10 min.na vsetky smery do svojho ciela /Gagarinova,Centrum,Ml.Nivy a pod./K tvojim prestupom na hlavnej tie by zostali zachovane resp. dufam ze konecne budu cez Hl.st.vlaky prechadzat v trasach Kuty-N.Zámky a Malacky-Pezinok či Trnava.
K Filialke sa ma robit odbocka z N.Mesta
Valec
Dosiahlo by sa oddelenie prímestskej a diaľkovej dopravy na Hlavnej stanici (pričom by ale stále zostali v jednom uzle), všetky regionálne vlaky (s výnimkou S70) by mohli prechádzať centrom, odhľahčilo by to MHD v centrálnej časti mesta (pri troche šťastia a úprav na tratiach 110, 120 a 130 by sa dal dosiahnuť interval 7,5/15//15 a to nepočítam s čisto vnútromestskými vlakmi).
Či, ako a kde napojiť na túto trať Petržalku by som ponechal na ustálení prepravných tokov po dokončení petržalskej električky.