Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ámos #216101:
Tak v prvom rade, ja som napočítal "o niečo" viac ako 900 vozidiel. V druhom rade, vieš, čo všetko je v tých 450 ľuďoch započítané? Skutočne si mysliš, že v dielni, keď končí čo ja viem sto vozov, je 50 ľudí? Ma prekvapuje, že som predvlani nevidel tvoj zivotopis medzi kandidátmi na GR DPB.
Reply on: S499.1023 #216099:
Mas pocit ze 450 ludi na 950 vozidiel je malo? Mas pocit, ze vsetci pracuju ako vcelicky?

Ano ryba smrdi od hlavy a za ten stav moze manazment. Ak sa vobec toto slovo v pripade DPB da pouzit.

Bolo by celkom zaujimave zistit kolko ludi pracuje na pozicii udrzba kolajovych trati a co ti ludia vykazuju ako cinnost.
Reply on: david1 #216092:
Vidíš, tam niekde plán trasy linky 61 napísaný? Vidíš tam niekde slovo "Súhvezdná"? ?
Reply on: Ámos #216098:
Hej a vyrábať autá na páse je ako opravovať autobusy na kanáli.
Reply on: S499.1023 #216084:
Clovekohodina ako clovekohodina.

Pripravuju sa nejaké novinky pri dlhodobo odstavených vozidlách ...?
Reply on: Viliam22 #216094:
Vsak ten Slavik vypada ako muzska radikalna feministka ?

A to uz ked mi nepresiel TenT tunel tak sa rozhodol, ze bude buzerovat ludi vsade s niecim inym? ?
Reply on: david1 #216092:
avionu ☺
Reply on: moloth #216089:
jasne
61 by zachádzala na Súhvezdnú s celým osadenstvom z letiska , Avionu a L63 pri svojej krátkej trase k Soravii...?
Reply on: zakaznik #216090:
Keby si rozmýšľal, tak by si vedel, že na úkor liniek 53, 39 a 96! A aj trolejbusy by museli sa prispôsobiť tomu aby pobrali časť za 53, 39 a 96. ?
Reply on: moloth #216089:
"nevyužíva sa potenciál trolejbusových tratí naplno"
"keby sa rozmýšľalo, tak by linky 61 a 63 zhustili"
diagnóza F20.3
Reply on: Petto #216088:
No patrilo by sa to linkovanie a intervaly 39,53,61,63,96,204 a 205 prekopať lebo takto to jazdí kadejak a nevyužíva sa potenciál trolejbusových tratí naplno, navyše linka 61 jazdí oveľa menej než je po nej dopyt. Reálne keby sa rozmýšľalo, tak by linky 61 a 63 zhustili a vedeli by tak nahradiť linky 39 a 53 na Trnavskej.
Reply on: moloth #216079:
Islo o to ze sa naparil rovnaky jednotny interval na linkach, rano 10, potom 15 . 207 ale je v pracovne dni klbova. A 204 205 presli sice na zhorseny CP ale v useku s 61,63 maju spolocne 15 minutovy interval co robi fajn preklad na spolocnom useku. Len ta 39 tam robi bordel v spicke ?
Reply on: Ámos #216082:
O škatuľkách by som nehovoril, keďže na čistenie majú navyše externú firmu. ? ? ?
Dobrá pripomienka je, že miešaš hrušky z jablkami. Primeanejšie porovnanie je, že Avto VAZ vyrobí cca 9 áut ročne na zamestnanca. Still better than DPB. ? ? ?
Reply on: S499.1023 #216083:
Venuj sa konečne doprave provokatér alebo si daj prášky na hlavu. Nebaví ma čítať tvoje žvásty. Keby si zapol mozog, tak vieš, že medzi dopytom počas pracovných dní a víkendom je rozdiel. Alebo aj to si ochotný klamať, lebo to píše niekto kto ti nie je po chuti? Tak si diletant zaslepený vlastným egom potom.
Reply on: Ámos #216082:
Ten údaj o počte zamestnancov je už neaktuálny a netreba zabúdať že počet údržbárskych pracovníkov nieje až tak smerodajný lebo ryba vždy smrdí od hlavy!
Reply on: Ámos #216082:
Jablká ako hrušky, všetko je ovocie, čo?
Reply on: moloth #216079:
Nechceš ísť zase udieľať svoje kniežacie rady do Trenčína, Dunčo?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement