Reply on: Petto #216088:
No patrilo by sa to linkovanie a intervaly 39,53,61,63,96,204 a 205 prekopať lebo takto to jazdí kadejak a nevyužíva sa potenciál trolejbusových tratí naplno, navyše linka 61 jazdí oveľa menej než je po nej dopyt. Reálne keby sa rozmýšľalo, tak by linky 61 a 63 zhustili a vedeli by tak nahradiť linky 39 a 53 na Trnavskej.
Ámos
http://www.dpb.sk/_media/file/Vyrocna_sprava_2015_web.pdf - najzaumavejsie su tie pocty pracovnikov (s vinimkou vodicov) Mat 450 udrzbarov na novy vozovy park a vozidla v takom stave v akom su. Vychadza to cca 1 urdzbar na 2 vozidla. Mali by byt ako zo skatulky. NIE SU.
500 pracovnikov na jednej zmene dokaze vo VW zmontovat za 8 hodin 200 SUV ? ?