Pozerám, že výročnú správu za rok 2015 má na webe už aj ZSSK. Dá sa niekde dostať aj k aktuálnej výročnej správe Slovak Lines? Nepodarilo sa mi ju vygoogliť...
Myslím, že keby sa zrušilo nejakých 500 pozícii v DPB, tak by si to takmer nikto nevšimol. Zodpovedalo by to +- čisteniu, ktoré prebehlo v OLO už pred 10 rokmi...
Počet THP je takisto hrozivý. Porovnateľne veľké firmy, ktoré navyše robia aj nejaký výskum, vývoj a improvement (na rozdiel od DPB), by sa zaobišli asi tak so štvrtinou uvedeného počtu.
Tak v prvom rade, ja som napočítal "o niečo" viac ako 900 vozidiel. V druhom rade, vieš, čo všetko je v tých 450 ľuďoch započítané? Skutočne si mysliš, že v dielni, keď končí čo ja viem sto vozov, je 50 ľudí? Ma prekvapuje, že som predvlani nevidel tvoj zivotopis medzi kandidátmi na GR DPB.
No patrilo by sa to linkovanie a intervaly 39,53,61,63,96,204 a 205 prekopať lebo takto to jazdí kadejak a nevyužíva sa potenciál trolejbusových tratí naplno, navyše linka 61 jazdí oveľa menej než je po nej dopyt. Reálne keby sa rozmýšľalo, tak by linky 61 a 63 zhustili a vedeli by tak nahradiť linky 39 a 53 na Trnavskej.
Islo o to ze sa naparil rovnaky jednotny interval na linkach, rano 10, potom 15 . 207 ale je v pracovne dni klbova. A 204 205 presli sice na zhorseny CP ale v useku s 61,63 maju spolocne 15 minutovy interval co robi fajn preklad na spolocnom useku. Len ta 39 tam robi bordel v spicke ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
moloth