+ Petto Pardon, Čunovo. Už si nepamätám tak presne ten názov a tiež, že jazdí tá linka jazdí už len po Rusovce. Každopádne by to mohla financovať aspoň z časti obec Rajka. To už je v záujme tamojších i slovenských obyvatelov to tam presadiť. Ono zase to spojenie môže byť na užitok i obyvatelom Bratislavy, ktorí cestujú hoci za nákupmi alebo turizmom napr. do mesta Gyor a presadnúť tam na vlak. Neviem teda aké vlakové spojenie má Rajka. Ono vo všeobecnosti do Maďarska nie je priamo z SR žiadne spojenie okrem hlavnej štreky Štúrovo-Budapešť.
Inak ci uz ta 801 jazdi do Cunova, alebo Rusoviec je jedno z pohladu nakladov. A Rusovce su znacne atraktivnejsie. Kazdopadne, nie je starostou DPB toto riesit. Musi sa najst objednavatel, alebo niekto kto to bude prevadzkovat komercne.
Rozumiem a sledujem to. ? Ale predpokladám, že nejaký rámcový termín stavebník má a DPB by na základe neho vedel s istotou povedať, do kedy to určite dokončené nebude. Lebo urobiť výluku bez plnohodnotných informácií (CP, terčíky, zastávky) s tým, že je to vlastne dlhá operatívna výluka, mi nepríde príliš seriózne.
Pokladňu mali 3101 a 3102 a z BN10.5 majú stojan na pokladňu 3409 10 a 12. Preto ostali na druhej DP.
Ale je fakt, že keď tu jazdia vozidlá dĺžok 7,5 9,5 10,5 12 15.. tak sa môže odsledovať dopyt a nasadiť vozidlo adekvátnej dĺžky a to nech sa vybaví pokladňou (plus jedno-dve rezervné..). Nemusí to byť 12 m voz, ak tam nie je dosť ľudí na 12m voz..
"Cestujúci ani nevedia, kedy bude premávka obnovená." - Keď reálne sleduješ, ako robia tú Hroboňovu. Mylsíš, že aspoň stavebník tuší, kedy to dokončí? ? (Teda najprv plyn, a teraz asfaltovanie). Lebo ja by som tipoval, že ani nie...
Čo sa týka Rajky, neviem aký je tam skutočne dopyt, ale bolo by vhodné ponechat aspoň L801 v trase Rajka - Čuňovo s nadväznostou na L91 a nasadením vozidla primeraného dopytu.
A teraz je tam co podla teba ? Podla pocasia ? A zase hociaky voz tam nemoze ist, treba voz s pokladnom co maju asi len 4 vozidla v DPB.
Marianka a Chorvátsky Grob by vôbec nepotreboval zachádzanie mestkých liniek DPB, keby Slovak Lines v rámci bratislavskej integrovanej dopravy spravil optimalizáciu svojich liniek. To znamená pravidelný napr. hodinový intreval a stála trasa liniek po celý deň (teda nie, že jeden spoj zachádza do tej a tej obce další ich zase vynecháva a další má skrátenú trasu len po určitú obec).
Čo sa týka Rajky, neviem aký je tam skutočne dopyt, ale bolo by vhodné ponechat aspoň L801 v trase Rajka - Čuňovo s nadväznostou na L91 a nasadením vozidla primeraného dopytu.
Pri linke 207 a jej presmerovaní cez Pražskú chýbali označníky, chýbali cestovné poriadky a vodiči si veselo jazdili s vozidlami, v ktorých bol pôvodný zoznam zastávok (hlásič zastávok veselo zahlásil, že nasleduje Kozia). Možno som nemal šťastie, ale nevidel som ani jeden (!) trolejbus, ktorý by to mal správne. Oznam o prerušení výluky, hoci bola plánovaná dlhšie sa tiež vyparil.
To isté platí teraz pri 64 a 41. Cestujúci ani nevedia, kedy bude premávka obnovená. Odchody linky 41 sú utajené, zoznam zastávok neaktualizovaný, označníky nikde.
A to nehovorím, že (aby sa ľuďom v čase výluk, ktoré nie sú spôsobené vinou dopravcu) mohli byť aktualizované údaje aj na virtuálnych tabuliach. Bohužiaľ, na mojej zastávke mi veselo ukazuje, že linka 64 príde podľa CP.
Oni radsej budu vymyslat ako SL odkupia. To aby natrvalo zabezpecili moznosti tunelovania.
Cely svet verejnu dopravu liberalizuje, iba Freso ide protiprudu. ? Nuz Gorily ostanu Gorilami...
Zaujimave, ako tu vzdy vsetci hejtuju to oblastne oznacovanie. Vo Viedni oblastne oznacovanie do istej mieri funguje uz od roku 1907 ? Asi to bude tym, ze tu sa nasilu menili oznacenia liniek bez skutocnej reformy linkoveho vedenia...