No patrilo by sa to linkovanie a intervaly 39,53,61,63,96,204 a 205 prekopať lebo takto to jazdí kadejak a nevyužíva sa potenciál trolejbusových tratí naplno, navyše linka 61 jazdí oveľa menej než je po nej dopyt. Reálne keby sa rozmýšľalo, tak by linky 61 a 63 zhustili a vedeli by tak nahradiť linky 39 a 53 na Trnavskej.
Islo o to ze sa naparil rovnaky jednotny interval na linkach, rano 10, potom 15 . 207 ale je v pracovne dni klbova. A 204 205 presli sice na zhorseny CP ale v useku s 61,63 maju spolocne 15 minutovy interval co robi fajn preklad na spolocnom useku. Len ta 39 tam robi bordel v spicke ?
O škatuľkách by som nehovoril, keďže na čistenie majú navyše externú firmu. ? ? ?
Dobrá pripomienka je, že miešaš hrušky z jablkami. Primeanejšie porovnanie je, že Avto VAZ vyrobí cca 9 áut ročne na zamestnanca. Still better than DPB. ? ? ?
Venuj sa konečne doprave provokatér alebo si daj prášky na hlavu. Nebaví ma čítať tvoje žvásty. Keby si zapol mozog, tak vieš, že medzi dopytom počas pracovných dní a víkendom je rozdiel. Alebo aj to si ochotný klamať, lebo to píše niekto kto ti nie je po chuti? Tak si diletant zaslepený vlastným egom potom.
Ten údaj o počte zamestnancov je už neaktuálny a netreba zabúdať že počet údržbárskych pracovníkov nieje až tak smerodajný lebo ryba vždy smrdí od hlavy!
DPB flaka svoju robotu dlhodobo a kto sa urazi, tak je pravdepodobne zamestnany v DPB a flaka ju tiez.
http://www.dpb.sk/_media/file/Vyrocna_sprava_2015_web.pdf - najzaumavejsie su tie pocty pracovnikov (s vinimkou vodicov) Mat 450 udrzbarov na novy vozovy park a vozidla v takom stave v akom su. Vychadza to cca 1 urdzbar na 2 vozidla. Mali by byt ako zo skatulky. NIE SU.
500 pracovnikov na jednej zmene dokaze vo VW zmontovat za 8 hodin 200 SUV ? ?
zakaznik
"keby sa rozmýšľalo, tak by linky 61 a 63 zhustili"
diagnóza F20.3