Venuj sa konečne doprave provokatér alebo si daj prášky na hlavu. Nebaví ma čítať tvoje žvásty. Keby si zapol mozog, tak vieš, že medzi dopytom počas pracovných dní a víkendom je rozdiel. Alebo aj to si ochotný klamať, lebo to píše niekto kto ti nie je po chuti? Tak si diletant zaslepený vlastným egom potom.
Ten údaj o počte zamestnancov je už neaktuálny a netreba zabúdať že počet údržbárskych pracovníkov nieje až tak smerodajný lebo ryba vždy smrdí od hlavy!
DPB flaka svoju robotu dlhodobo a kto sa urazi, tak je pravdepodobne zamestnany v DPB a flaka ju tiez.
http://www.dpb.sk/_media/file/Vyrocna_sprava_2015_web.pdf - najzaumavejsie su tie pocty pracovnikov (s vinimkou vodicov) Mat 450 udrzbarov na novy vozovy park a vozidla v takom stave v akom su. Vychadza to cca 1 urdzbar na 2 vozidla. Mali by byt ako zo skatulky. NIE SU.
500 pracovnikov na jednej zmene dokaze vo VW zmontovat za 8 hodin 200 SUV ? ?
Môže niekto mentálne zdravý urobiť to, že linkám 203, 204, 205 a 207 naparí okrem rannej špičky pracovných dní celotýždenne rovnaký interval??? ? To chce DPB a mesto ako objednávateľ povedať, že po preprave na Trnavskej je rovnaký dopyt počas celého týždňa okrem teda rannej špičky?
A interval prázdninový na 201 a 202 versus víkendový, tak to má aké zdôvodnenie. Zas chce niekto tak drzo klamať a povedať, že cez víkend je tam rovnaký dopyt ako počas pracovných dní školských prázdnin poobede? To zas niekto navrhoval a kreslil kraviny od stolu ?
Zlomok: malé poopravenie: zvony, ktoré boli počuť neboli z konkatedrály ale od 14.2.2008 z plnohodnotnej katedrály sv. Martina. Ale to iba na upresnenie ?
Presne tak. Samozrejme primarne ma automat mat zmenne, ale ked nie, je velmi dobre ze tato moznost tam existuje. Blbe je ze je zrealizovana tak klasicky DePeBilne.
Hmm ten novinár mi pripomína známych videoblogerov (Martin Daňo a Rudolf Vasky). Tí tiež kamkoľvek vstúpia s kamerou so zapnutým nahrávaním a hovorkyne z nich majú "radosť"...
To by mohol byť spôsob, ako by z toho ešte vyšli so cťou. Tvrdiť, že tam malo byť potvrdenie, že cestujúci chce napriek nedostatku na výdavok pokračovať.
Lenže hlupákov napadne iba detinská výhovorka o automate ako vinníkovi.
Pritom je riešenie také prosté. Stačilo by, aby automat mal skrátka dosť mincí. A keď ich množstvo klesne pod nejakú úroveň, tak to bude signalizovať na centrále. A ani každodenné kontroly by nebolo treba.
Sťažovať sa treba, inak nabudúce pani niekoho menej asertívneho tri minúty pred záverečnou vyfuckuje. Okrem iného sa treba DPB spýtať, či panej naozaj končí pracovná doma úderom zatvorenia predajne.
"Hovorkyňa DPB rázne vylúčila, že by sa jednalo o vlastnosť programu u všetkých automatov. Podľa nej k radikalizácii dochádza iba výnimočne, zväčša v súvislosti s psychickými problémami daného automatu. Program im slúži iba ako zámienka na páchanie týchto ohavných činov.
Rozhodne na základe ojedinelých prípadov nemožno odsudzovať všetky automaty, alebo to dávať do súvislosti s ich programom." ?
moloth