Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Papyr #24351:
Podstatné požiadavky: Odporová regulácia, najlepšie kontrolérom na priamy prúd, čiže po bratislavsky regulačom, absolútna bezúdržbovosť, možnosť GO kladivom a krompáčom, čo najdrahší elektronický informačný systém bez softwaru a bez akustickej časti, zberač podľa možnosti tyčový aby sa nejako zdövodnil prechod späť na pevné vedenie... a veľa by sa toho ešte našlo:-).
I.
Reply on: Mike #24346:
Myslím, že čím menej liniek v BA ktorá je samá radiála a len dve trasy cez centrum, tým lepšie. Petržlenka bude tiež len radiála a to ma na tom najviac irituje, pretože Petržlenka potrebuje SIEŤ električkových tratí.
I.
Reply on: fobust #24347:
Čo by bolo? Vektry s metrovým rozchodom. Na ULFy nemáme a ešte sto rokov nebudeme mať, NP je nutnosťou, tak veľký výber nie je.
I.
Reply on: d3k0 #24333:
Hehe, aké T3 sa zbytočne vyradili? Päťstováky? Však tie vozy už držali pokope len silou vôle.
I.
Reply on: Andy #24332:
No tak ja si socík pamätám tiež a keď som ako BEUS-ák išiel v noci domov, tak z Kamenného námestia mi išli autobusy 0:40 (134), 1:05 (139), 1:20 (144), 1:40 (144) atď..
12 jazdila v špičke po 4 minútach, 212 po 3 a podobne.
Boľševik stál za hovno, vozidlá boli zanedbané ale intervaly teda boli rozhodne hustejšie.
I.
Reply on: Vladimír #24326:
Ploišina PRE KOČÍKY? To hádam nie, kočík musí predsa logicky prísť do NP časti.
I.
Reply on: Akiwasha #24325:
Jednoznačne taxi. 16 302.
I.
Reply on: d3k0 #24449:
Akože by ľudia nevedeli? Tak tam dajme:
VOZOVŇA JURAJOV DVOR
cez tunel /cez Obchodnú
Reply on: J #24315:
Keď máš vzadu dvojmontáže, tak čo by si tam dal miersto tých sedadiel 2+2? Opičiu dráhu s plošinkami v troch úrovniach:-)? V Ik412 na rozdiel od Šityhnisu sa aspoň na niektoré sedačky zmestím.
I.
Reply on: Vladimír #24301:
Mne nie je jasná jedna vec. V Prahe, Prešove, Košiciach, Pardubiciach, proste nikde na svete nie sú nejakí lepší ľudia ako v BA, možno aj horší (Most, UL) a zalaminované cestovné poriadky vydržia a keď nevydržia tak DP dosadí ďalšie však to stojí pár korún a tých vandalov to nebaví do nekonečna. To o "neosvedčení" je len chuxxxská výhovorka koxxxského DPB. Vyzerá to tam čím ďalej viac ako na Balkáne, druhé vozy zasprejované do nepríčetna, na zastávkach trojcentimetrová vrstva zdrapov starých CP, lenže páni z DPB, ktorí chodia do práce výhradne autom a sedačku majú pomaly prirastenú k riti, to nevidia. Každému managerovi u DPB by som dal do managerskej zmluvy, že v rámci Bratislavy sa bude prepravovať výhradne MHD.
V situácii, keď (údajne, ja totiž tvrdím, že to nie je pravda) nie sú peniaze na takéto základné príznaky príslušnosti k Európe, je kxxxtinou montovať do vrakoidných T3SU BUSE transparenty, za to mohlo byť riedidla a laminovaných CP na hektolitre a tony...
I.
Nie, ja som hrdy rodak z Krasavice na Dunaji 🙂
Ak narazas na to, ze tie vyrazy su trochu nepresne, tak som taktrochu laik ale som rad, ze sa tu pri vasich diskusiach toho dost naucim 🙂 Lebo MHD a aj celkovy chod mesta ma dost zaujima...
Reply on: Eury #24452:

Nepises nahodou z Prahy?
Vie mi niekto povedat co su zac tie T3B? A ake su plany s trolikmi-tie transparenty-uz myslim xybaju len dvom ci trom 15kam... a este stale menia palice za tie novsie "zlte" ? a aj navyjaky? A cital som medzi vozidlami o nejakej starsej 14ke ktora caka na nove cela ako 14Trm - je to este stale aktualne? Neviete, ci ak hej tak planuju aj modernizovat interier na styl TrM?
A jak to vyzera s testovanim 21? A kedy by mu mohol dojst nejaky (pripadne aj dlhsi) kolega... ? Diky moc
No kedze eurotel od 1.2.2004 konci s flat wapom, tak to blokovanie uz nemusi nikoho zaujimat 😞 Je mi z tych nemeckych (et=t-mobile) svin zle.
Reply on: Vladimír #24225:

Ad Re 24212 fobust: Upresňujem: V BRATISLAVE je električka nespoľahlivý dopravný prostriedok. Zrušiť DOPRAVNÝ PODNIK BRATISLAVA, nie električky:-)).
I.
Reply on: Vladimír #24447:
Akurat v tomto je problem. Nemame ciele "Vozovna X cez Y". A mam dojem, ze je to z principialneho hladiska, lebo take ciele sme tu v pociatkoch BUSE uz mali. A kym tam nebude "Vozovna Jurajov dvor cez Safarikovo nam." a "Vozovna Jurajov dvor cez Obchodnu" (neviem ale, ako by sa to tam zmestilo a o bocnej tabuli nehovoriac), neda sa to spravit bez cisla linky, pretoze napr. v useku Karlova Ves - PKO by ludia na dojazde z L9 a L12 nevedeli, kadial to do vozovne ide... Skor by sa mi pacilo inverzne a mensie cislo linky. Na to tiez treba kody, ale mame predsa len este nejaku rezervu v BUSE 😉 Dalsia vec je dojazd linky 201 - pekne by napr. bolo, keby sa na Trnavskom myte zmenila 201 na 204. Viem, ze to tak nebude, lebo su ine plany, ale toto by ma potesilo 😉 Akurat by to cele mohlo stroskodat, keby potom niekto na trase videl dve 204/1 (jedna z nich ako dojazd z 201/1) 😉
Reply on: Papyr #24446:
Prešov --> Ee... Nie tri. Trolejbusy štyri roky a autobusy šesť rokov.
Reply on: fobust #24445:

1. Ak sa vlčáci orintujú podľa čísla a potom zaútočia, tak odrazme ich útok tým, že im to číslo nedáme. Z Dúbravky vyrazí súprava s tabuľami napr.
JURAJOV DVOR
cez Šafárikovo nám. a Trnavské mýto

2. No a? A to je také namáhavé vymeniť tabuľky? Síce nie som vodič, ale keď sa občas po Prešove vozím s nejakým známym na nejakej službe, s veľkou radosťou sa tejto úlohy zhostím. Aj napriek tomu, že v tom nemám takú zručnoať ako pravý vodič, nikdy mi prehodenie tabuliek na 15 Tr-ke netrvá viac ako 2 minúty. A to prosím pekne máme plechové tabule viacerých liniek pospájané v zväzkoch, takže je to iná váha ako tie vaše plastové...
Reply on: fobust #24437:


PRESOV Uz tri roky su vsetky vozidla DPMP vybavene elektronickym informacnym systemom....

PRAHA Od nepamati jazdia vsetky elektrickove vyjazdy z vozovne a zatahy do vozovne s cestujucimi....

BRATISLAVA Dopravny podnik Bratislava zaviedol s velkou slavou zatial pokusne to, co inde uz dlhe roky funguje. V horizonte niekolkych rokov tento najvacsi dopravca MHD na Slovensku chce zaviest take samozrejmosti, ako hlasenie zastavok, alebo oznacenie vozidla jeho skutocnou linkou a cielom. Na otazku, preco sa tieto zmeny zavadzaju az teraz, ing. ......... ..... povedal, ze vzhladom k objektivnym problemom mozeme byt radi, ze sa vobec nejake deju, a ze nabyt jeho, je cela bratislavska MHD na kolenach. "U nas sa to tak nikdy nerobilo, preto je to take tazke. Ako jedneho z hlavnych vinnikov vidim magistrat a cestujucich, ktori nech robime co robime, nas nikdy nepochopia." Na otazku, ci vie, kde na Slovensku uz tieto veci funguju, povedal ing. ......... ....., ze pokial on vie, tak nikde a Bratislava je priekopnikom.
Reply on: Vladimír #24443:

1. Hrbu tabul nosti netreba, napr. stacia tri tabule, jedna s napisom "Vozovna Jurajov dvor" dopredu+ dve bocne na celu supravu. Otazka je, ci si cestujuci tu tabulu vobec vsimne, alebo len nastupi ked uvidi linku 12 (prikald). Ale z vlastnej skuenosti mozem povedat, ze cestujuci kukaju VZDY iba na linku - ked je vyluka a na transparente je napr. "14 Kamenne nam", tak cestujuci budu aj tak vyzvedat, kam ta elektricka ide, ked si vsimnu, ze neodbocila tak, ako su zvyknuty. Prave v tomto ohlade by pomohlo akusticke hlasenie zastavok. A to take, ze budu naprogramovane aj vylukove trasy s tym, ze ak bude nasledujuca zastavka posledna totozna s beznou aj vylukovou trasou, tak sa to akusticky ohlasi, aj s vymenovanim najdolezitjesich zastavok na obchadzke, pripadne s moznostami prestupu. A nech mi nikto nevravi, ze sa to neda.
2. Tu to ma vacsi zmysel, lebo nejde ani o nosenie tabul, ale aj ich nesutale prehadzovanie. Napr. jedna suprava robi jedno kolo linku 4, potom 2, potom zasa 4, etc...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.