Reply on: Mike #24346:
Myslím, že čím menej liniek v BA ktorá je samá radiála a len dve trasy cez centrum, tým lepšie. Petržlenka bude tiež len radiála a to ma na tom najviac irituje, pretože Petržlenka potrebuje SIEŤ električkových tratí.I.
fobust
1. Hrbu tabul nosti netreba, napr. stacia tri tabule, jedna s napisom "Vozovna Jurajov dvor" dopredu+ dve bocne na celu supravu. Otazka je, ci si cestujuci tu tabulu vobec vsimne, alebo len nastupi ked uvidi linku 12 (prikald). Ale z vlastnej skuenosti mozem povedat, ze cestujuci kukaju VZDY iba na linku - ked je vyluka a na transparente je napr. "14 Kamenne nam", tak cestujuci budu aj tak vyzvedat, kam ta elektricka ide, ked si vsimnu, ze neodbocila tak, ako su zvyknuty. Prave v tomto ohlade by pomohlo akusticke hlasenie zastavok. A to take, ze budu naprogramovane aj vylukove trasy s tym, ze ak bude nasledujuca zastavka posledna totozna s beznou aj vylukovou trasou, tak sa to akusticky ohlasi, aj s vymenovanim najdolezitjesich zastavok na obchadzke, pripadne s moznostami prestupu. A nech mi nikto nevravi, ze sa to neda.
2. Tu to ma vacsi zmysel, lebo nejde ani o nosenie tabul, ale aj ich nesutale prehadzovanie. Napr. jedna suprava robi jedno kolo linku 4, potom 2, potom zasa 4, etc...