Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: m@rtin #62588:
Ta K3R-NT vyzera fajn.. ..mohli by aj u nas daco take vymysliet.. ..som sa tu uz davnejsie na daco take pytal.. ..ale ma odbili s tym ze v Bratislave su kopcovite tereny a treba vsetky hnacie napravy.. ..lebo vtedy sa hovorilo o strednom diely do k2.. ..noo ale keby to bolo spojenie dvoch t3 tak by s tym nemal byt taky problem no nie? ❗
Reply on: dankosmile #62630:
to by ma teda zaujimalo, ako ti zlepsi zivot zavedenie noveho typu autobusu? mne osobne sa zivot nezmeni nijak vyrazne akurat nebudem fetovat CO pri jazde v buse a budem sa sardinkovat vo funglnovom nechutne skkaredo natretom 15m buse v 21ke....

mimochodom pokial sa ti v BA/na slovensku nepaci... nikto ta tu nedrzi... takymto ludom by mali davat nejaky financny bonus za odstahovanie...

problemy treba riesit, diskutovat o nich a nie prostoducho nadavat a zdrhat
No niesom si istý, či na všetkých typoch električiek vodič vidí na prístrojovej doske, či niekto stlačil dopyt. Sa mi zdá, že na niektorých typoch to chýba. Vodiči elín ti povedia viac.
Myslim ze kde tu to aj funguje 😉
Casto cestujem v hodinach 22:30 a vysie z Dubravky, a som rad, ked vodic len spomali a prejde okolo TAKMER nevyuzivanych zastavok Horne a Dolne Krcace popripade aj Karlova Ves ?
nuz, ja som volakedy davno sa pokusal presadit u kompetentnych navrh v podobe takej, ze v urcitom case (20:00 - 6:00) by boli vsetky zastavky (s vynimkou definovanych prestupnych uzlov) na znamenie; avsak dostal som sa k odpovedi typu to sa nikdy nerobilo, bolo by to zlozite, ...
Ja by som to bral, niekde to tak funguje.. Ale podľa mňa to je s našimi vodičmi a cestujúcimi nerealizovateľné, lebo niektorí vodiči by nechávali cestujúcich na zastávkach a potom by sa vyhovárali, že ich nevideli. A takisto cestujúci by boli skrytí a potom by nadávali, že im vodič nezastavil, pritom ich vidieť nemohol.
Reply on: KLF #62582:
No ja som položil iba jedinú otázku, či S499 s tým má nejaké skúsenosti. Nemusel ani reagovať, takže som aj očakával, že sa ozvú iní, čo sa aj stalo a s reakciami som vcelku spokojný ? Ostatným vďaka za odpovede. Koncom júla vám tam v Bratislave vystúpim z lietadla a sadnem do novučičkého 206 SW ?
Reply on: S499.1023 #62623:
A na to si kde prišiel? Sa spytaj dielenskych ako často sa treba starat o IK280...skoro kazdy den ale to je jedno ty si v Prahe....teba to asi moc nezaujima....
Reply on: S499.1023 #62624:
Prazaku, sam si to napisal, Ik je dlhsi ale aj priestornejsi oproti krabici na topanky (435).
vo vozidlach sa objavili letaky DPB propagujuce predplatny cestovny listok - bezca na dlhe trate ? chvalim! ?
Reply on: L5 #62629:
no to by bolo fajn ak by to bolo v july a v juni ? konecne nieco pozitivne pre zivot v BA
Reply on: dankosmile #62628:
Od jedného Ikarusáka som sa dozvedel že Ikarusy 280 by /boužiaľ/ mali vyraďovať v mesiacoch Jún/Júl...Ale vyzerá to nadlhšie...
Som zvedavy kedy zacnu vyradovat tie stare Ikarusy. Som cakal, ze ked pridu Solarisy tak Ikarus 28X je minulostou. A da sa skoro dotst tetanus ked dostanes protitetanovku po narazeni na hrdzavy schod. ?
Reply on: fobust #62154:
Z hľadiska design-u sa mi vidí najlepšia električka Bombardier FLEXITY Classic – Frankfurt, no vnútorno by som asi prispôsobil viac aj na státie.
A veľmi sympatická ako alternatíve ku Kačke sa mi vidí Bombardier FLEXITY Classic – Dessau
Ale tiež nedávno predstavené Vario LF3 od Pragoimpex-u
Mimochodom minule som rozmýšľal dala by sa v bratislavských podmienkách prevádzkovať obojsmerná električka?
Myslím, že z hľadiská rôznych výluk by sa mohla osvedčiť, napríklad pri rekonštrukcii Miletičovej. Aj keď neviem či by si na ňu vedeli dôchodcovia z Ružinova zvyknúť ak by mala dvere z obidvoch strán ?
Reply on: aquila #62613:
dost neskoro, nemyslis?
7073 - 7123

Ani Ste sa nepochvalili, ze K2 7073 uz isla v marci do PARSu, a uz koncom juna by z nej mala byt 7123. Je to teda pravda???, kedy pride do BA???
Este dotaz, preco prebiehaju rekonstrukcie tak pomaly? Ved ked dokoncia poslednu tak K2S tak prva uz bude musiet byt vyradena ?
dik
Samozrejme, kapacita je o niečo málo menšia, Ik 283 má totiž motor pod podlahou a tým pádom takmer 100% využitie podlahovej plochy pre vlky. Ale je to zanedbateľné a hlavne 15 cm nie je "omnoho dlhší" ? . A BMko bude rád za nejaký ten CNGbus ? ? ? .
Reply on: 81-71 #62620:
O šunky typu Ik 280 sa starať netreba.
Reply on: S499.1023 #62618:
Ale bmko sa asi bude aktuálne zaujímať o kapacity a rozmery solarisu ? ? ? ?
Reply on: S499.1023 #62618:
Ináč podľa údajov vo vozidle (papierová kapacita 8 vä na meter štvorcový pri stojacich) má IK 283 199 vä spolu a IK 435 165 vä spolu.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.