Reply on: Andy #62192:
Ty chceš nahrádzať autobusové provizórium zasa autobusovým provizóriom. Z dlhodobého hľadiska je autobus DRAHŠÍ, nehovoriac o tom že je absolútne nevhodný. Môžeme debatovať koľko rokov to je, kedy sa investície do tramvaje vrátia a začne sa "šetriť". Obávam sa však , že také veci ako kultúra cestovania, mestotvornosť, SYSTÉM sú samé o sebe prínosom a prínosom by boli okamžite po dostavbe a nie až keď sa investície vrátia.
fobust
S električkou pod zem to bola iba úvaha a nechcem ani aby sa v najbližích rokoch zakopávali pod zem nedávno zrekonštruované úseky.
Z úveru, ktorý zobralo mesto. Z neho budú peniaze.
Kde som písal že chcem zakopať tebou vymenovaný okruh v jednej etape? Pričom tento okruh som vôbec nespomínal.
Odkiaľ ty vieš ta koľko sa opatí a za koľko neoplatí začínať?
Tie uzávierky sú tu tak či tak a budú aj v budúcnosti.
Podľa teba nemá zmysel akúkoľvek časť električkovej trate zakopávať pod zem, pričom navrhuješ trate po Ul. 29. augusta, Dunajskej a podobne. To čo chceš ty nie je nosný systém, ale šouošovina. a zaujímalo by ma, čo spravíš s trolejbusmi, ktoré tade jazdia, resp ako upravíš stávajúce linkovanie trolejbusov, ak im tie úseky zrušíš.
A Petržalka sa tak náhodou stavať nejde?