Ty chceš nahrádzať autobusové provizórium zasa autobusovým provizóriom. Z dlhodobého hľadiska je autobus DRAHŠÍ, nehovoriac o tom že je absolútne nevhodný. Môžeme debatovať koľko rokov to je, kedy sa investície do tramvaje vrátia a začne sa "šetriť". Obávam sa však , že také veci ako kultúra cestovania, mestotvornosť, SYSTÉM sú samé o sebe prínosom a prínosom by boli okamžite po dostavbe a nie až keď sa investície vrátia.
S električkou pod zem to bola iba úvaha a nechcem ani aby sa v najbližích rokoch zakopávali pod zem nedávno zrekonštruované úseky.
Z úveru, ktorý zobralo mesto. Z neho budú peniaze.
Kde som písal že chcem zakopať tebou vymenovaný okruh v jednej etape? Pričom tento okruh som vôbec nespomínal.
Odkiaľ ty vieš ta koľko sa opatí a za koľko neoplatí začínať?
Tie uzávierky sú tu tak či tak a budú aj v budúcnosti.
Podľa teba nemá zmysel akúkoľvek časť električkovej trate zakopávať pod zem, pričom navrhuješ trate po Ul. 29. augusta, Dunajskej a podobne. To čo chceš ty nie je nosný systém, ale šouošovina. a zaujímalo by ma, čo spravíš s trolejbusmi, ktoré tade jazdia, resp ako upravíš stávajúce linkovanie trolejbusov, ak im tie úseky zrušíš.
oni by ich nasadili najradsej vsade, ale zaroven kupili co najmenej, zatial horko-tazko zvladnu trasu Kuklovska-Molecova a spat s tymi siestimi kusmi ?
neviem, ale ak niekto čítal dnešnú prílohu pravdy "BRATISLAVA" tak mu určite neunikol článok o mhd, bzw. o duobusoch....ževraj to plánujú zaviesť aj na L32. Teda, myslím tie duobusy....a že ich chcú kúpiť aspoň 10. vie o tom niekto niečo?
Kvatro bude "trojwana" (tzn. s troma NP priestormi = vo vnútri kvalitná preliezačka ?) s dizajnom "pelikán", teda nové vozidlo na štýl ostravských T3R.EVN, pravdepodobne predstavené na Czech Raildays o dva týždne. Plzeňská K3R sú len dve sprasené T3ky + nový stredný článok...
V Dopravnom podniku je jedna zvláštnosť. Snažia sa tajiť informácie, ktoré z pohľadu bežného človeka nie je prečo tajiť. Možno to niekedy aj má dôvod, ale tam už sú všetci naučení všetko tak tajiť, že snáď to väčšinou ani nemá dôvod.
ani ja som to nemyslel zle.
Ináč je škoda, že vlastne DPB neposkyuje žiadne informácie, takže sa nemáme šancu dozvedieť niektoré veci dopredu (výnimka je imhd), ale samozrejme to by aj v DPB museli mať koncepciu a dopredu vedieť, čo v blízkej budúcnosti plánujú (napr. ako v tomto prípade: aké evidenčné čísla dostanú solarisy a na ktoré linky pôjdu)
Lebo takto sa vlastne vždy dozvedáme neoverené info.
nie nie som...ani magor nie som...nepoznam vobec vsetky linky,ale na tu 61 by som ju dal cisto z estetickeho hladiska...ja som netvrdil,ze tam su kapacitne rezervy....
Je dosť zvláštne, že na to neprišiel sám, ale tak to je už off-topic.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
fobust
S električkou pod zem to bola iba úvaha a nechcem ani aby sa v najbližích rokoch zakopávali pod zem nedávno zrekonštruované úseky.
Z úveru, ktorý zobralo mesto. Z neho budú peniaze.
Kde som písal že chcem zakopať tebou vymenovaný okruh v jednej etape? Pričom tento okruh som vôbec nespomínal.
Odkiaľ ty vieš ta koľko sa opatí a za koľko neoplatí začínať?
Tie uzávierky sú tu tak či tak a budú aj v budúcnosti.
Podľa teba nemá zmysel akúkoľvek časť električkovej trate zakopávať pod zem, pričom navrhuješ trate po Ul. 29. augusta, Dunajskej a podobne. To čo chceš ty nie je nosný systém, ale šouošovina. a zaujímalo by ma, čo spravíš s trolejbusmi, ktoré tade jazdia, resp ako upravíš stávajúce linkovanie trolejbusov, ak im tie úseky zrušíš.
A Petržalka sa tak náhodou stavať nejde?