Zaujímalo by ma, že či sú to len kecy do vetra, alebo či existujú naozaj nejaké reálne plány....inak, máš pravdu, neviem si predstaviť že tú trasu až po nový most tých 6 duobusov zvládne. A ohavy sú to obrovské..... ?
zle sme sa od začiatku pochopili. Ty nezakopávaš pod zem, ale staviaš nové trate. A to hneď musí znamenať, že pôvodné sa môžu zrušiť ? Blbosť.
V BA sa koľajníc povyberalo už dosť. Stačí. Pre čo by si uvolnil priestor ? Že by autá mohli parkovař **** namiesto pozdĺž ulice ???
Z úveru budú peniaze... máš pravdu, štát si môže požičať vždy. Z úveru budú peniaze... To mi pripomína, pán redaktor, štát na nás dostáva dávky a teraz sa rozhodol, že nám dá menej. Ekonomika Ti ide.
Etapy neetapy, celé som to dal dokopy, lebo som to aj tak nepochopil, mohol by si to nakresliť a zavesiť na net ?
No viem na koľko sa oplatí ísť v centre pod zem, alebo zadrátovať všetky okrajové časti Bratislavy.
Tak či tak. Jo stavba tunela je to isté ako povrchová úprava. Úplne to isté.
Tá zelená trať skrýva v sebe varianty - jej cieľom bolo spojiť všetky 4 radiály čo najkratšie a najlepšie s ASMN. To že sa trolejbusy prelinkujú cez Karadžičovu - čo by bolo aj vhodné a smerom na Šafárikovo námestie (dalej Nový Most, Karlova Ves - Dlhé Diely) je myslím OK.
A čo je Petržalka ? Stavba čo mala stáť už dávno ? A je to teda sláva a sme spokojní s Petržalkou a Petržalka nám stačí ?
1. Vo Viedni sú všeobecne širšie ulice, podobne ako v Prahe.
2. Vo Viedni je električka podstatne užšia. Ako píšeš, viem si to pradstaviť na trnavskom, pod novým mostom, račko a potom už asi nikde na spomínanej trati - a niekde na povrch vyliezať budeš musieť.
Všimni si ako tú podaktorí obhajujú tie posrané autobusy a sami odsúvajú riešenie niekam do neurčita, kedy podľa nich budú peniaze. To je nonsens. A už sa mi dvakrát stalo, že v rakovinabuse stojím v zápche medzi zastávkami ŽST Nové mesto a Polus city center a vo vedľajšom pruhu nás obehne ďalší rakovinabus, lebo práve "náš" vodič dodržuje predpisy a "ich" nie. To je ako dojenie myší. Bordel, balkanizácia, idiotizmus. A niektorí by tam chceli nové Karosy B961, ktoré by tiež takto nesystémovo a idiotsky jazdili. Pýtam sa: TOTO MÁ BYŤ RIEŠENIE?
Ty chceš nahrádzať autobusové provizórium zasa autobusovým provizóriom. Z dlhodobého hľadiska je autobus DRAHŠÍ, nehovoriac o tom že je absolútne nevhodný. Môžeme debatovať koľko rokov to je, kedy sa investície do tramvaje vrátia a začne sa "šetriť". Obávam sa však , že také veci ako kultúra cestovania, mestotvornosť, SYSTÉM sú samé o sebe prínosom a prínosom by boli okamžite po dostavbe a nie až keď sa investície vrátia.
S električkou pod zem to bola iba úvaha a nechcem ani aby sa v najbližích rokoch zakopávali pod zem nedávno zrekonštruované úseky.
Z úveru, ktorý zobralo mesto. Z neho budú peniaze.
Kde som písal že chcem zakopať tebou vymenovaný okruh v jednej etape? Pričom tento okruh som vôbec nespomínal.
Odkiaľ ty vieš ta koľko sa opatí a za koľko neoplatí začínať?
Tie uzávierky sú tu tak či tak a budú aj v budúcnosti.
Podľa teba nemá zmysel akúkoľvek časť električkovej trate zakopávať pod zem, pričom navrhuješ trate po Ul. 29. augusta, Dunajskej a podobne. To čo chceš ty nie je nosný systém, ale šouošovina. a zaujímalo by ma, čo spravíš s trolejbusmi, ktoré tade jazdia, resp ako upravíš stávajúce linkovanie trolejbusov, ak im tie úseky zrušíš.
oni by ich nasadili najradsej vsade, ale zaroven kupili co najmenej, zatial horko-tazko zvladnu trasu Kuklovska-Molecova a spat s tymi siestimi kusmi ?
neviem, ale ak niekto čítal dnešnú prílohu pravdy "BRATISLAVA" tak mu určite neunikol článok o mhd, bzw. o duobusoch....ževraj to plánujú zaviesť aj na L32. Teda, myslím tie duobusy....a že ich chcú kúpiť aspoň 10. vie o tom niekto niečo?
Kvatro bude "trojwana" (tzn. s troma NP priestormi = vo vnútri kvalitná preliezačka ?) s dizajnom "pelikán", teda nové vozidlo na štýl ostravských T3R.EVN, pravdepodobne predstavené na Czech Raildays o dva týždne. Plzeňská K3R sú len dve sprasené T3ky + nový stredný článok...
V Dopravnom podniku je jedna zvláštnosť. Snažia sa tajiť informácie, ktoré z pohľadu bežného človeka nie je prečo tajiť. Možno to niekedy aj má dôvod, ale tam už sú všetci naučení všetko tak tajiť, že snáď to väčšinou ani nemá dôvod.
ani ja som to nemyslel zle.
Ináč je škoda, že vlastne DPB neposkyuje žiadne informácie, takže sa nemáme šancu dozvedieť niektoré veci dopredu (výnimka je imhd), ale samozrejme to by aj v DPB museli mať koncepciu a dopredu vedieť, čo v blízkej budúcnosti plánujú (napr. ako v tomto prípade: aké evidenčné čísla dostanú solarisy a na ktoré linky pôjdu)
Lebo takto sa vlastne vždy dozvedáme neoverené info.
nie nie som...ani magor nie som...nepoznam vobec vsetky linky,ale na tu 61 by som ju dal cisto z estetickeho hladiska...ja som netvrdil,ze tam su kapacitne rezervy....
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
fobust
Všimni si ako tú podaktorí obhajujú tie posrané autobusy a sami odsúvajú riešenie niekam do neurčita, kedy podľa nich budú peniaze. To je nonsens. A už sa mi dvakrát stalo, že v rakovinabuse stojím v zápche medzi zastávkami ŽST Nové mesto a Polus city center a vo vedľajšom pruhu nás obehne ďalší rakovinabus, lebo práve "náš" vodič dodržuje predpisy a "ich" nie. To je ako dojenie myší. Bordel, balkanizácia, idiotizmus. A niektorí by tam chceli nové Karosy B961, ktoré by tiež takto nesystémovo a idiotsky jazdili. Pýtam sa: TOTO MÁ BYŤ RIEŠENIE?