Reakcia na: Sommelier #62239:
Kde som písal o rušení existujúcich tratí? Koľko koľajníc sa povyberalo? Zaiste menej ako v Prahe, Budapešti, Wien a pod.
Ty ekonóm, tak odkiaľ chceš získať dnes peniaze, ak nie úverom? To ti z neba spadne?
Ty nechápeš podstatnejšie veci, nič si z toho nerob. ?
Stavba tunela je to isté ako povrchová úprava? Prosím?
Radiály by trebalo spojiť vzdialenejším okruhom, nie zasa v centre, to by nič neriešilo, iba by to prehustilo centrum a zlikvidovalo trolebjusy.
Vo wien sa do električkových tunelov zmestí aj ULF, ktorý je o 10 cm užší ako BA tramvaje, ako aj vozy WLF, ktoré sú rovnako široké, ak nie širšie! Tliachaš nezmysly.
Sommelier
V BA sa koľajníc povyberalo už dosť. Stačí. Pre čo by si uvolnil priestor ? Že by autá mohli parkovař **** namiesto pozdĺž ulice ???
Z úveru budú peniaze... máš pravdu, štát si môže požičať vždy. Z úveru budú peniaze... To mi pripomína, pán redaktor, štát na nás dostáva dávky a teraz sa rozhodol, že nám dá menej. Ekonomika Ti ide.
Etapy neetapy, celé som to dal dokopy, lebo som to aj tak nepochopil, mohol by si to nakresliť a zavesiť na net ?
No viem na koľko sa oplatí ísť v centre pod zem, alebo zadrátovať všetky okrajové časti Bratislavy.
Tak či tak. Jo stavba tunela je to isté ako povrchová úprava. Úplne to isté.
Tá zelená trať skrýva v sebe varianty - jej cieľom bolo spojiť všetky 4 radiály čo najkratšie a najlepšie s ASMN. To že sa trolejbusy prelinkujú cez Karadžičovu - čo by bolo aj vhodné a smerom na Šafárikovo námestie (dalej Nový Most, Karlova Ves - Dlhé Diely) je myslím OK.
A čo je Petržalka ? Stavba čo mala stáť už dávno ? A je to teda sláva a sme spokojní s Petržalkou a Petržalka nám stačí ?
1. Vo Viedni sú všeobecne širšie ulice, podobne ako v Prahe.
2. Vo Viedni je električka podstatne užšia. Ako píšeš, viem si to pradstaviť na trnavskom, pod novým mostom, račko a potom už asi nikde na spomínanej trati - a niekde na povrch vyliezať budeš musieť.