Juraj, OK nechajme to.
Chcem sa len cisto informativne opytat (ak to nieje tajne) kolko ludi si priemerne denne oznaci listok v oznacovaci a kolko cipovu kartu (denne mimo prazdnin nie teraz)
Chcem sa len cisto informativne opytat (ak to nieje tajne) kolko ludi si priemerne denne oznaci listok v oznacovaci a kolko cipovu kartu (denne mimo prazdnin nie teraz)
galiyosha
Re #4566 Juraj: A ja zas tvrdím, že verejná doprava službou kapitalistickou nie je a nemôže byť, pokiaľ sa nemá zmeniť na socku, ktorou budú chodiť len tí, čo nebudú mať inú možnosť!
Re #4570 Juraj: Vzhľadom na to, v akom stave je v Bratislave systém MHD a vzhľadom na ohromnú "ochotu" štátu prispieť na výstavbu nosného systému, ktorý by používalo (či podľa inej logiky zneužívalo) aj more cezpoľných, tento argument považujem len za smutný, no bohužiaľ veľmi rozšírený slovenský folklór.
Re #4579 Juraj: Ale veď v špičke tí cestujúci nebudú využívať/zneužívať voľné jazdy. V špicke predsa budú cestovať na tých 42 jázd do/z zamestnania, ktoré tvoria cenu predplatného lístka ako takého.
Re #4583 Juraj: Toto už mi pripadá patologický prístup hľadania spôsobu, ako sa niečo nedá, a nie naopak.
Re #4588 Juraj: Pokiaľ si tí cestujúci s predplatným lístkom budú ten cenový prieskum robiť v špičke, kedy využíjú tých 42 jázd do práce a z práce, za ktoré si zaplatili? Ak si ten predplatný cestovný lístok kúpili na cenové prieskumy a do práce a z práce nejazdia, aký je potom rozdiel medzi nimi a tými, čo predplatné lístky používajú na dochádzanie do práce? Ja tu žiaden rozdiel nevidím.