Vo štvrtok som si všimol, že dali do užívania samostatnú časť stavby diaľničného privádzača, stavbu mosta v križovatke ciest I/18 a I/64, čiže mimoúrovňové prepojenie smerom z Mostnej ul. na Rajeckú cestu smerom do Prievidze. Aj keď cez toto mimoúrovňové prepojenie ponad jestvujúce nadjazdy nebude premávať MHD, odľahčí sa križovatka Rondel od tranzitujúcej dopravy do Prievidze, a tým sa uvoľní priepustnosť pre trolejbusy a autobusy v tomto priestore.
Dúfajme, že táto finančne náročná stavba bude (bola ?) aj slávnostne otvorená.
Vo štvrtok popoludní boli pokazené železničné priecestia na Rajeckej ceste. Autá, ktoré potrebovali odbočiť pri kasárňach a na Kamennú, celkom zatarasili Rajeckú cestu aj pre vozidlá v smere Rajec. Samozrejme, naša MHD tam dostala poriadne zabrať. A potom sa čudujeme, napr. na žel. stanici keď nám L22 mešká.
Teoreticy by to mohlo byť aj pred LIDL-om, ale myslím si, že budú tlaky k športoviskám.
Áno, najväčšia prekážka bude podjazd pod železnicou. Keď sa prekoná táto prekážka a vybuduje sa krátky úsek po Športovú, je to ale základ budovania trolejbusovej dopravy ďalej do Budatína.
Ja som tiež uvažoval ukončiť ju na Autobusovej stanici (Športovej), alebo v Budatíne. Ten nápad s L21 a 22 sa mi tiež pozdáva.
Re #1790 Miro: Ale LIDL nemá taký potenciál zákazníkov ako Dubeň (Carrefour). Avšak spraviť otočku na kruháku by bolo isto lacnejšie ako na Športovej, len by bolo treba zastávky kúsok posunúť.
Re #1792 Miro: L2/12 - To hádam nemyslíš vážne, ako keby sme takých blbých liniek už nemali dosť. To už môžeme rovno zaviesť aj L13 a L18,príp. aj L199.
Re #1798 mirbed: Keď bola tá fotka na bb.imhd.sk pridaná, tak za.imhd ešte neexistovalo. Jej presunutie je len vecou dohody medzi webmastermi.
Re #1807 burz: Keďže tých reklám je viacej, pôjdem si to do mesta okuknúť a až potom to pridám ako novinku.
Re #1810 mirbed: Ten zoznam liniek je odčítaný z mapy. V 85tom sa do máp ešte nekreslili jednosmerky a šípky k linkám, keď premávala len jedným smerom, takže možné to je. Navyše Vlado mal v tom čase cca 3-4 roky, takže sa môže len domnievať, ako to v skutočnosti šlo. Ale vzhľadom na to, ako je riešená križovatka Obežná x Sv. Cyrila a Metoda a Obežná x Matice Slovenskej, je to zrejme napísané dobre.
L17 bola v skutočnosti medzimestská linka, až na to, že mala linkové číslo. Ani cestovné lístky z MHD tam neplatili, platilo sa vodičovi tak isto ako u medzimestských a prímestských liniek. Tak by ma zaujímalo, či na L17 platili vtedy časové predplatné lístky na MHD?
Precetl jsem si ten seznam linek z r.1985 (a trochu nostalgicky zavzpominal).
Myslim, ze nocni L50 je zle, podle mne vzdy okruh projizdela po smeru hodin. rucicek - tedy ze stanice nejprve na Vlcince atd.
L3 na Horevazi urcite jen spickove, jinak ze stanice. Podobne kysucka L17 jezdila standardne do KNM ze stanice. Mimochodem L17 byla (pred zavedenim L34 a L35 asi tak v r.1984?5) jedina, ktera mela zastavku primo na jednom stanovisti na autobusove stanici.
no u nas raz nalepili na zadne sklo reklamu aj autobusu, ktory bol docasne vyradeny z evidencie a este niekolko mesiacov po tom stal vo vozovni (a to dokopy boli mozno tie reklamy asi 2 ) ?
Mne by sa celkom pozdávalo, keby sa natiahli drôty aj na parkovisko pred Lidlom pri Slovene. Tak by táto linka mohla dobre slúžiť nielen športovým fanúšikom, ale aj nakupovaniachtivým ?
Ale za najväčšiu prekážku tu považujem podjazd pod železnicou. Tu bude potrebné prehĺbiť vozovku, to bude znamenať na nejaký čas podjazd uzavrieť, možno bude potrebné spevniť základy a tiež to bude stáť dosť peňazí.
Takže táto investícia bude efektívna len v prípade, že bude základom pre rozširovanie TB tratí smerom do Budatína.
Jozef: Keď sa zajtra dostanem na net,tak to pridám. Ak by ma chcel niekto predbehnúť,tak tú reklamu majú aj #01 #113, nie som si istý či #95 alebo #97 a tuším ešte jeden (ak to nebola tá #103ka).
Ja som býval iným smerom, a preto si veľmi nespomínam. Podľa mapy je tento priestor neoznačený. L33 je zakreslená na Kuzmányho ulici a potom až na Komenského. Končila na Solinkách.
Keď uvažujem reálne, tak predpokladám, že Športová ul. Diaľničný privádzač do Lietavskej Lúčky je pozastavený, lebo stavebné kapacity sa presunú na privádzač Strážov - Žilina. Pokiaľ nie je ukomčený privádzač, tak trolejbusová výstavba nemôže ísť týmto smerom. Ak by boli peniaze, bola by vybratá iná trasa. Môže byť aj Športová ul.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Jozef
Dúfajme, že táto finančne náročná stavba bude (bola ?) aj slávnostne otvorená.
Vo štvrtok popoludní boli pokazené železničné priecestia na Rajeckej ceste. Autá, ktoré potrebovali odbočiť pri kasárňach a na Kamennú, celkom zatarasili Rajeckú cestu aj pre vozidlá v smere Rajec. Samozrejme, naša MHD tam dostala poriadne zabrať. A potom sa čudujeme, napr. na žel. stanici keď nám L22 mešká.