Reply on: SZKV #6012:
No vidis! A kto ma teda pravdu? Ty tvrdis, ze je dolezitejsie mat prestupny bod na jednej strane, nie "prez silnici" a nevadi ti nadbytocne obchadzanie mestskeho okruhu. Ini tu na fore maju PRESNE OPACNY nazor. Su za to, aby ked sa ide rano do roboty a kazdy ma malo casu, aby sa zbytocne nevozili okolo okruhu, ale isli najprv na Stef.nam., k autobusovej a zeleznicnej stanici.Kto ma byt ten "pomazany", kto to spravodlivo rozsudi? A nech rozsudi tak ci onak, vzsy bude 50 perc. nespokojnych.
PeterC
A teraz konštruktívne: Súhlasím s tým, že L7 a L17 nebudú potrebné, ale len v prípade, že bude plnohodnotne nahradené spojenie, ktoré teraz poskytujú. Môj návrh: Nenechajte L6 končiť pre Carrefoure (viď príspevok skôr, že tam niet koho ráno ani voziť), ale zokruhujte ju, a protismerne zokruhujte L16, a to takto: L6: Hájik, Závodie, ŽS, Nemocnica, Vlčince, ŽU-Veľký Diel, Solinky, Hliny, Závodie, Hájik, a L16 protismerne.
Výhody (pre cestujúcich):
1. Zjdenoduší sa číslovanie, každý bude vedieť podľa cieľa cesty, na čo má nasadnúť.
2. Vzniká možnosť pre cestujúcich nevoziť sa medzi sídliskami cez centrum (okrem jeho líznutia pri Polícii, aj to bez prestupovania).
3. Zabezpečí sa priame spojenie Hájika aj s centrom, aj s univerzitou, aj spojenie všetkých (podčiarkujem všetkých) sídlisk navzájom, aj s centrom, aj s univerzitou, aj univerzitné objekty v centre sa spoja s univerzitou na VD.
4. Pokiaľ by sa ešte aj zhustili spoje a zaviedli intervaly, tak to podpíšem aj krvou.
Výhody (pre centrum mesta):
1. Odľahčí sa centrum mesta tým, že nie všetci cestujúci medzi sídliskami budú musieť v centre presadať, podsatatná časť (L16 z Hájika a L6 z Vlčincov a Soliniek) pôjde mimo centra.
Nevýhody (pre DPMŽ):
1. Cestujúci nebude nútený presadať, a tak nezaplatí za jednu cestu dva lístky.