Reply on: Kami #6018:
Nie? Dobre rozumiem? Poobede 8-micka uz nemusi posilnovat tu spickovu L6/16?Takze 8-micka skonci o 13.h., kedy zas zacne jazdit do 17.h L6/16? Ako sa ludia budu dostavat v najsilnejsej poobednajsej spicke do Carrefouru. A co po skonceni spicky o cca 17-18 h na L6/16? To ku C. nepojde vobec nic alebo zase zacne jazdit L8?
To budu mat kvoli desiatkam neprestupujucich ostatne tisice cestujucich z toho pekny blazninec...
Juraj
A k navrhu, kde by sa mala "len" pridat prapovodna L5 bez ZU: Tym, ze to bude bez ZU, nezvysi sa tam interval. Rocne kilometricke a financne navysenie prevadzky este aj L5 by znamenalo prekrocenie sucasnych vykonov a nakladov a to nejde. Musime sa zmestit do dnesnych penazi a teda aj kilometrov.
A este drobnost ku ktorejsi poznamke 5973: Autobusov vobec nejazdi "tak malo", ze sa na prevadzke MHD "skoro nepodiela". Naopak. Denna vyprava vozidiel je predne rovnaka ako u trolejbusov a najazdia aj takmer 50 percent celkovych vykonov. A kedze nafta je drahsia ako elektrina, na prevadzkovych na kladoch sa podielaju tiez polovicu. Co je dost.