Reply on: Juraj #6011:
Mal by som jeden návrh na trasovanie, možno blbý, ale môj. Reagujem aj na to, že podľa Tvojho bodu 2/ ešte stále pretrváva názor, že Hájik je malé sídlisko, a preto nepotrebuje také dobré spojenie ako iné sídliská. Pozor, Hájik2 už je takmer dokončený! Predpokladám, že počtom obyvateľov bude v priebehu budúceho roka (ak už nie je) porovnateľný so Solinkami.A teraz konštruktívne: Súhlasím s tým, že L7 a L17 nebudú potrebné, ale len v prípade, že bude plnohodnotne nahradené spojenie, ktoré teraz poskytujú. Môj návrh: Nenechajte L6 končiť pre Carrefoure (viď príspevok skôr, že tam niet koho ráno ani voziť), ale zokruhujte ju, a protismerne zokruhujte L16, a to takto: L6: Hájik, Závodie, ŽS, Nemocnica, Vlčince, ŽU-Veľký Diel, Solinky, Hliny, Závodie, Hájik, a L16 protismerne.
Výhody (pre cestujúcich):
1. Zjdenoduší sa číslovanie, každý bude vedieť podľa cieľa cesty, na čo má nasadnúť.
2. Vzniká možnosť pre cestujúcich nevoziť sa medzi sídliskami cez centrum (okrem jeho líznutia pri Polícii, aj to bez prestupovania).
3. Zabezpečí sa priame spojenie Hájika aj s centrom, aj s univerzitou, aj spojenie všetkých (podčiarkujem všetkých) sídlisk navzájom, aj s centrom, aj s univerzitou, aj univerzitné objekty v centre sa spoja s univerzitou na VD.
4. Pokiaľ by sa ešte aj zhustili spoje a zaviedli intervaly, tak to podpíšem aj krvou.
Výhody (pre centrum mesta):
1. Odľahčí sa centrum mesta tým, že nie všetci cestujúci medzi sídliskami budú musieť v centre presadať, podsatatná časť (L16 z Hájika a L6 z Vlčincov a Soliniek) pôjde mimo centra.
Nevýhody (pre DPMŽ):
1. Cestujúci nebude nútený presadať, a tak nezaplatí za jednu cestu dva lístky.
marek
Ak by sa mala robit zmena linkoveho vedenia, nezda sa mi vhodne, aby sa bral ohlad na minule cislovanie liniek.
Zdalo by sa mi blbe, ak by boli linky L3/L13, L4/L14, L6/L16.
taktiez povazujem L2 za blbost v ramci oznacovania... je to autobusovy spoj, mal by zacinat cislom 2x, cize napr. L23.
A nehovorte mi tu o zvykoch. jeden den mi to ide ako linka 2 a zrazu od 1.1.2009 tomu budem hovorit, ze L23.