Reply on: Vladimír #1052:
Ale veď to vobec nie je o nízkopodlažnosti ale o tom, že dopravcovia sa snažia do NP vozidiel, ktoré majú menšiu využiteľnú podlahovú plochu než vysokopodlažné, narvať aspoň toľko sedadiel ako do vysokopodlažných.Re #1053 Sarko: V tomto prípade však treba povedať, že chyba nie je v potkanoch ale v Zločineckej Spoločnosti, ktorá tieto jednoznačne regionálne vozidlá používa na diaľkové spoje ako pojazdný Výstavku Dastiženij Naródnovo Chazjájstva. Pokiaľ je vozidlo určené pre krátke pobyty cestujúcich a intenzívnu výmenu frekvencie, je logické, že sú použité užšie sedačky v prospech širšej uličky a menší rozostup sedačiek v záujme dosiahnutia vyššej obsaditeľnosti.
Re #1072 Vladimír: Ja by som súhlasil len s lepším usporiadaním pracoviska vodiča, ktoré má Slintyhnus skutočne veľmi vydarené a ergonomické. Horšia prejazdnosť vozidla v teréne - ono skutočne cesta na Surdok nie je veľmi stredoeurópska. A autobus má slúžiť pohodliu cestujúcich a tam je na tom Solaris evidentne lepšie.
Sarko