Reply on: Sarko #1031:
Ja zase hovorim, ze 100%-na nizkopodlaznost nieje potrebna a je lepsie mat jeden schod v zadnej casti, ako sa stverat na vysoko polozene sedadlo. Je to pohodlnejsie pre kazdeho, aj pre dochodcov.Re #1033 galiyosha: v SU tie sedacky tiez niesu na NP vid:
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&styl=8&typ=upgrade/2002-001&no=21&id=27302aeef0f221f0f1f5f321fa252b
Inak pri tych solarisoch ma najviac zaujalo, ze SU12 ma viac "NP" sedaciek ako SU15. Jednoducho ja nevidim ziadnu vyhodu 15 metrovych oblud oproti standardnym rozmerom. Skoda ze v Kosiciach nevedia ze Solaris vyraba aj 18-metrove vozy, mozno by kupovali tie spolu s 12 metrovymi a bolo by to daleko lepsie.
Jozef
Chceš ma nachytať na hruškách. Predpokladal som, že by nebolo vhodné, aby sa dovážali trolejbusy niektorých západných značiek. Výroba trolejbusov Škoda 24Tr v závode Škoda Doudlevce vznikla za spolupráce dvoch firiem Karosa Vysoké Mýto a Škoda Electric Plzeň. Čiže ten vývoj nového vozidla išiel mimo ako boli trolejbusy v závode Škoda v Ostrove. Predpokladám však, že preberú dlhoročnú tradíciu výroby trolejbusov Škoda a uchytia sa v dopravných podnikoch v Česku a aj na Slovensku.