Reply on: Sarko #1031:
Ja zase hovorim, ze 100%-na nizkopodlaznost nieje potrebna a je lepsie mat jeden schod v zadnej casti, ako sa stverat na vysoko polozene sedadlo. Je to pohodlnejsie pre kazdeho, aj pre dochodcov.Re #1033 galiyosha: v SU tie sedacky tiez niesu na NP vid:
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&styl=8&typ=upgrade/2002-001&no=21&id=27302aeef0f221f0f1f5f321fa252b
Inak pri tych solarisoch ma najviac zaujalo, ze SU12 ma viac "NP" sedaciek ako SU15. Jednoducho ja nevidim ziadnu vyhodu 15 metrovych oblud oproti standardnym rozmerom. Skoda ze v Kosiciach nevedia ze Solaris vyraba aj 18-metrove vozy, mozno by kupovali tie spolu s 12 metrovymi a bolo by to daleko lepsie.
Sarko
Samozrejme, týmito argumentami nesledujem, že by si mali podniky, ktoré sa rozhodli nakupovať Citybusy, aby v prípade trolejbusov nakupovali Trollina. Skôr som chcel namietnuť, že Solaris s Trollinom všeobecne vedie s náskokom.