Ahojte, som nútený zmeniť prácu a ako jednu z možností zvažujem získanie vodičáku typu D na autobus. Mohol by mi niekto aspoň orientačne napísať výšku zárobku v DPMŽ? V pracovnej ponuke sa píše 1.500 brutto ale s poznámkou "priemerná mzda v závislosti od režimu práce". Je to reálne pre "nováčika"? SADka má 1.650 €.
A koľkokrát za mesiac sa robí cez víkend?
Vopred ďakujem za odpovede.
Chýb a nedostatkov tam bude asi veľa, napr. L29 odchádza zo ŽS z nesprávnej strany.
To isté L4 na Fatranskej, tiež sú tam odchody zo zastávky na opačnej strane, ktorú obsluhuje len L14.
Taktiež pri L67 stále ukazuje odchody zo zastávok podľa všetkých režimov a nie iba ten aktuálny zimný (čiže aj letné spoje a až ku Mojšu).
To isté pri L50, odchody viac spojov naraz v tom istom čase, čiže ako cez pracovné dni+voľné dni (jediné šťastie že sú vždy tie časy rovnaké).
Tiež je u všetkých vozidiel po kliknutí na detaily uvedené, že idú načas. Práve jeden autobus meškal 2 minúty, ale podľa tohto webu išiel včas. Som zvedavý, čo tam bude napísané v špičke, keď budú sklzy aj 10 minút.
Došlo ku grafickým aj funkčným zmenám, len škoda že číslo linky pri jednotlivých vozidlách ukazuje až pri veľkom zväčšení a len veľmi malým fontom.
Tiež škoda že nevedia zosúladiť farebné značenie trolejbusov a autobusov medzi jednotlivými aplikáciami/stránkami.
Oznamy DPMŽ práve hovoria, že dnes ráno znova nie sú dostupné platby kartou. Hoci to nie je špecifikované, predpokladám, že iba platobnou a dopravné fungujú. Má ísť o výpadok na strane dodávateľa.
Keďže takáto situácia nastáva dosť často, aj viackrát do mesiaca, je na mieste otázka, či nie je možné vypovedať zmluvu s takýmto dodávateľom, resp. či by taká dôležitá funkcionalita nemala byť zabezpečená zdvojene ešte cez ďalšieho operátora?