tak vodic nebude pocuvat radio, ale radsej sa venovat soferovaniu a bude otvarat len jedny alebo dvoje dvere ☺ , alebo niekedy ani nepojde na jazdu a pocka dokym neklesne odber prudu ?
ale aj tak si myslim, ze ked jazdi t-bus tak je to vzdy lepsie a lacnejsie ako bus..., inac myslim si ze v elektrarnach uz ani nevedia , co by za elektrinu pytali, uz ma riadne seru, budu furt robit vsetko preto, aby si nahrabali co najviac..., aj keby vymysleli v buducnosti nejaky bus na vzduch, tak potom by pytali neumerne vysoke ceny zan...
Iste ze sa to prejavi. V Presove sa jedinym tlacidlom da vypnut na dialku kurenie naraz vo vsetkych trolejbusoch. To sa robi automaticky, ked pocitac monitorujuci spotrebu energie zisti hroziace prekrocenie maxima. Ale ta krivka zas O TOLKO nepoklesne, aby to vykompenzovalo dvakrat hustejsi interval.
Neviem, kolko su pokuty, ale viem, ze najnizsie su na Zapade, niekde medzi je Vychod a najdrahsie su na Strednom SK. Cize u vas.
Pocuvajte Zilincania. Nemylite si toto forum s chatom? Cez 50 dlhsich prispevkov za hodinu sa fakt neda citat. Za nasledok to potom ma to, ze si to tu malokto precita a dolezite veci sa stratia. Mozno aj preto tu Juraj prestal prispievat. Takze trocha brzdite...
tak ale ked vypnu vsetky t-busy kurenie, mozno to bude aj poznat, pripadne sa koli tomu nahradi nejaky t-bus autobusom, inac nevies ake su pokuty za prekrocenie 15 minutoveho maxima?
No, kedze sa sem pridavaju prispevky podstatne castejsie, ako je CP zilinskych trolejbusov v spicke, predpokladam, ze uz ste citali moj siahodlhy prispevok #2034. Som zvedavy na vase vyjadrenia, ba ich tuzobne ocakavam. Piste.