Reply on: Miro #2077:
Ja som tú oblasť vyfotil, keď bolo ešte pekné počasie a poslal som 6.11.04. Vladimírovi súbor 11 fotografií. Aj ostatní mimo Žiliny mali záujem si to pozrieť, zatiaľ si musíme počkať a o tejto oblasti môže diskutovať len pár ľudí, ktorí to majú pred očami. Nerozumiem však jednej veci, že za tak dlhý čas nevedela SSC, prípadne Váhostav, ktorý stavbu realizuje dať tento dom do poriadku v súlade so zákonom. Teraz zbalia lopaty a odídu preč? Aj v demokracii platia isté pravidlá a dôchodkyňa, ktorá tam ani nebýva si nemôže donekonečna dávať požiadavky.
Samozrejme, že tam musí byť v špičke upchávka, keď sa dva prúdy schádzajú do jedného a ešte sa tam pripája aj cesta z oblasti od Zádubnia. Veľmi dobre som videl aké ťažkosti tam mali autobusy MHD, a preto sa ani nečudoval, keď meškávali.
Miloš
To nemyslíš vážne,že tie malé kruhové objazdy sú perfektné ! Veď tie sú príčinou zápchy. Svojim riešením sa absolútne nehodia do štvorprúdovej komunikácie s takým dopravným zaťažením, aké je tu. A pre chodcov mohli investori vyhotoviť nadchody a podchody. A "sem-tam sa tam nahromadia autá" - čo to asi je ? Je to každý deň, a kolóny dosahujú niekedy až po nemocnicu a na druhej strane k internátom. Prechádzaš 10-15 minút. Tie križovatky proste mali byť vyhotovené úplne inak.
K ceste za plavárňou: tá nebola naprojektovaná ako komunikácia, ktorá by mala niesť dopravnú záťaž medzi centrom a Vlčincami ani na obsluhu parkoviska pri Dubni. Má úbohé parametre a keď sa Dubeň budoval, tak ju ešte zúžili a poza Dubeň zjednosmernili. Po 2 rokoch v márnej snahe zachrániť situáciu ju zase zobojsmernili, a to v rozpore s normami, pretože absolútne nespĺňa šírkové parametre. Ale to nie je jediná komunikácia v Žiline, mohol by som rozprávať...
Nechcem ale zahlcovať diskusiu o MHD. ?