keďže kĺbaky vyšli len od septembra, treba to overiť v nasledujúcich týždňoch, veľa ľudí ešte nemá osvetu ohľadne liniek 7/17. Ale ak to štatistika potvrdí, tak jedno kolečko na L11 by bolo isto možné. Teraz sa hlavne ukazuje, akým problémom je neprevádzkovanie jediného CItelisu 18M #61, lebo na linke 24 by sa isto hodil. Neverím totiž, že mesto nejako radikálne pridá spoje.
PS: presne tak, na linke 7/17 sú aj kĺbové spoje preto, aby voz nešiel naprázdno z/do SAD, takže niektoré spoje bez ohľadu na vyťaženie sú lepším riešením, než prázdna vozba cez pol mesta.
PPS: ukazuje sa, že posilnenie (4, 8, 11, 24) si našlo svojich cestujúcich a je to teda správne riešenie.
PS: presne tak, na linke 7/17 sú aj kĺbové spoje preto, aby voz nešiel naprázdno z/do SAD, takže niektoré spoje bez ohľadu na vyťaženie sú lepším riešením, než prázdna vozba cez pol mesta.
PPS: ukazuje sa, že posilnenie (4, 8, 11, 24) si našlo svojich cestujúcich a je to teda správne riešenie.
kvorka
Nové prístrešky by som odporúčal:
- Kubranská, Billa (nie je tam žiadny ani v jednom smere) a pritom sa v smere do mesta jedná o veľmi frekventovanú zastávku, opačne tiež nie zrovna prázdna
- Karpatská (dúfam, že sa plánuje)
- Zlatovská, nákupné stredisko smer Záblatie; frekventovaná zastávka (aj PAL linky) a prístrešok nikde
- Hanzlíkovská: tam je ešte ten z konca 80-tych rokov (pamätník socializmu) prežratý železný, tam treba nový urgentne
- na Kasárenskej (križ. s Majerskou) nebol označník ani v jednom smere; tam to stojí za úvahu
Iné ma nenapadá, prístrešok nemusí byť všade, lepší údaj by však bol, ak by si mesto vyžiadalo od dopravcu presnú štatistiku nástupov na jednotlivých zastávkach (možno treba niekde dať aj prístrešky dva)