Plno ľudí sa vezie tou L11 až po ulicu Pred Poľom, niektorí až po kyselku. Ten klbák sa tam zíde, hlavne v tých spomínaných časoch a taktiež na poobedné linky 24.
Neviem ako to je s L7/17, ale keď sú kĺbové, vtedy chodia asi tankovať a potom idú napr. smer Juh a aby nešli ako prejazd, tak sú použité na nejakej linke. Neviem, či to tak je, ale ak áno, zdá sa mi to fajn. Ale tiež si myslím, že sa ešte časom môžu rozbehnúť.
Avšak L11 od prerábky CP v tých spomínaných časoch naozaj praská vo švíkoch. Čo je celkom pozitívna zmena, keďže sa zhustili intervaly a je ľudí viac ako keď chodila jedna za hodinu a bola poloprázdna!
Neviem ako to je s L7/17, ale keď sú kĺbové, vtedy chodia asi tankovať a potom idú napr. smer Juh a aby nešli ako prejazd, tak sú použité na nejakej linke. Neviem, či to tak je, ale ak áno, zdá sa mi to fajn. Ale tiež si myslím, že sa ešte časom môžu rozbehnúť.
Avšak L11 od prerábky CP v tých spomínaných časoch naozaj praská vo švíkoch. Čo je celkom pozitívna zmena, keďže sa zhustili intervaly a je ľudí viac ako keď chodila jedna za hodinu a bola poloprázdna!
Richard Ščepko
Spýtam sa na to, či sa s tým počíta od decembra a v akej verzii označenia. Dám vedieť.
BTW: Včera sme na Finančnej a majetkovej komisii riešili okrem iného aj požiadavku spoločnosti euroAWK na osadenie nových prístreškov na zastávkach MHD (s reklamným panelom) v počte 10 kusov. Nedopátrali sme sa však, o aké lokality by malo ísť. Poprosili sme, aby prišiel zástupca spoločnosti vysvetliť zámer. Veľmi ma zaujíma aj umiestnenie reklamných panelov v kontexte výhľadu na prichádzajúci autobus. Inak nejaké návrhy, kde by boli nové prístrešky potrebné ako soľ? Lebo toto zmapované nemám. EuroAWK síce bude tlačiť reklamu tam, kde je najväčšia frekventovanosť, ale aj tak.
Vďaka.