keďže kĺbaky vyšli len od septembra, treba to overiť v nasledujúcich týždňoch, veľa ľudí ešte nemá osvetu ohľadne liniek 7/17. Ale ak to štatistika potvrdí, tak jedno kolečko na L11 by bolo isto možné. Teraz sa hlavne ukazuje, akým problémom je neprevádzkovanie jediného CItelisu 18M #61, lebo na linke 24 by sa isto hodil. Neverím totiž, že mesto nejako radikálne pridá spoje.
PS: presne tak, na linke 7/17 sú aj kĺbové spoje preto, aby voz nešiel naprázdno z/do SAD, takže niektoré spoje bez ohľadu na vyťaženie sú lepším riešením, než prázdna vozba cez pol mesta.
PPS: ukazuje sa, že posilnenie (4, 8, 11, 24) si našlo svojich cestujúcich a je to teda správne riešenie.
PS: presne tak, na linke 7/17 sú aj kĺbové spoje preto, aby voz nešiel naprázdno z/do SAD, takže niektoré spoje bez ohľadu na vyťaženie sú lepším riešením, než prázdna vozba cez pol mesta.
PPS: ukazuje sa, že posilnenie (4, 8, 11, 24) si našlo svojich cestujúcich a je to teda správne riešenie.
Richard Ščepko
Spýtam sa na to, či sa s tým počíta od decembra a v akej verzii označenia. Dám vedieť.
BTW: Včera sme na Finančnej a majetkovej komisii riešili okrem iného aj požiadavku spoločnosti euroAWK na osadenie nových prístreškov na zastávkach MHD (s reklamným panelom) v počte 10 kusov. Nedopátrali sme sa však, o aké lokality by malo ísť. Poprosili sme, aby prišiel zástupca spoločnosti vysvetliť zámer. Veľmi ma zaujíma aj umiestnenie reklamných panelov v kontexte výhľadu na prichádzajúci autobus. Inak nejaké návrhy, kde by boli nové prístrešky potrebné ako soľ? Lebo toto zmapované nemám. EuroAWK síce bude tlačiť reklamu tam, kde je najväčšia frekventovanosť, ale aj tak.
Vďaka.