keďže kĺbaky vyšli len od septembra, treba to overiť v nasledujúcich týždňoch, veľa ľudí ešte nemá osvetu ohľadne liniek 7/17. Ale ak to štatistika potvrdí, tak jedno kolečko na L11 by bolo isto možné. Teraz sa hlavne ukazuje, akým problémom je neprevádzkovanie jediného CItelisu 18M #61, lebo na linke 24 by sa isto hodil. Neverím totiž, že mesto nejako radikálne pridá spoje.
PS: presne tak, na linke 7/17 sú aj kĺbové spoje preto, aby voz nešiel naprázdno z/do SAD, takže niektoré spoje bez ohľadu na vyťaženie sú lepším riešením, než prázdna vozba cez pol mesta.
PPS: ukazuje sa, že posilnenie (4, 8, 11, 24) si našlo svojich cestujúcich a je to teda správne riešenie.
PS: presne tak, na linke 7/17 sú aj kĺbové spoje preto, aby voz nešiel naprázdno z/do SAD, takže niektoré spoje bez ohľadu na vyťaženie sú lepším riešením, než prázdna vozba cez pol mesta.
PPS: ukazuje sa, že posilnenie (4, 8, 11, 24) si našlo svojich cestujúcich a je to teda správne riešenie.
MA MHD
Po optimalizácií to zmizlo. Ale potom som tomu prestal venovať pozornosť, lebo som si spomenul, že ani počas skúšobnej prevádzky grafikonu v roku 2012 neboli nízko-podlažné spoje vyznačené. Takže aj teraz sa to asi spraví po konci skúšobnej prevádzky.