Reply on: draxter #11319:
Ano,tie dvere na to sluzia,no pokial by to bol tlacitkovy system,tak ako ste pisali....pokial ma autobus otvarat vsetky dvere (napr. ked jeden ide nastupit do klbaka cez 3 dvere,sofer musi otvorit vsetky ostatne okrem prednych) vtedy som myslel ze je klima zbytocna.A neviem,kedy sa bude podpisovat nova zmluva a dokonca ani neviem ci mesto vobec ma nejaky kontrolny organ,ktory by kontroloval dodrziavanie zmluvy medzi SAD a mestom...
Richard Ščepko
"Stanovisko komisie : Odporúča schváliť kúpu nového autobusu v zmysle bodu 1.písomne preloženého návrhu za podmienky, že :
1/ pri odpisoch sa uplatní 10 ročné obdobie a pri skončení zmluvy bude mať prepravca právo vyzvať Mesto Trenčín, aby odkúpilo predmetný autobus za jeho zostatkovú cenu
alebo
2/ pri odpisoch sa uplatní 4 ročné obdobie a pri ukončení zmluvy bude predmetný autobus odpredaný Mestu Trenčín za zostatkovú cenu
V prípade, že navrhované riešenia by neboli akceptovateľné pre prepravcu, tak alternatívy riešenia budú opätovne prerokované na FMK dňa 10.5.2018.
Hlasovanie : Za: 5 Proti :0 Zdržal sa : 0"
Debata bola celkom dlhá (1,5 h), prítomní boli MBA Peter Hošták PhD, Mgr. Juraj Bakoš, JUDr. Ján Kanaba, Ing. Richard Ščepko, Ing. Roman Herman
Za SAD Trenčín pán riaditeľ PhDr. Ing. Juraj Popluhár a Jozef Opatovský.
Aj keď možno niektorí by nesúhlasili, ale bola to zaujímavá hodina a pol. Ak ide o vozidlo, malo by ísť o Urbanway. S Milošom Minárechom sme sa bavili o dopytových tlačítkách, klimatizácií a stredovom informačnom displeji/obrazovke. Ak teda k dohode so SAD naozaj príde.