K tým tlačidlám: napr. v BA to funguje ale aj tak si každý otvorí iné dvere čiže je to to isté ako keby vodič otvoril dvere.
K štatistikám: iné dopravné podniky jednoduch striedaju vozidla ktore rataju cestujucih napr. 2tyzdne na jednej linke a to daju objednavatelovi a tak netrpi cestujuci
K štatistikám: iné dopravné podniky jednoduch striedaju vozidla ktore rataju cestujucih napr. 2tyzdne na jednej linke a to daju objednavatelovi a tak netrpi cestujuci
draxter
Klimatizácia + spotreba: je to len a len o objednávateľovi; ak ten bude dôsledne kontrolovať (čo nerobí) ako (a s čím) SADka jazdí, tak potom jej nepoužívanie môže byť dôvodom na sankcie a zápočet s plnením vo verejnom záujme. A to je práve vec pre nové obstarávanie, aby zmluva obsahovala (nielen):
a) zloženie vozového parku
b) nasadenie kapacity podľa CP a potreby, nie že v Trenčíne je playoff, kde sa hralo niekoľko po sebe vypredaných zápasov, na každom 6150 ľudí, ale kĺbového autobusu by sa človek nedorezal - asi je to chránený živočích ? Richard tu spomínal, že sa o to snažil, ako aj niektorí iní, ale keď je msto i dopravca proti, neviem pre koho ak nie pre ľudí sú tie autobusy určené.
Asi najlepšie bude, keď sa kúpi Zetor s vlečkú a bude jazdiť miesto toho Crosswaya, pričom mimo špičky vlečku odpojí ?