Reakcia na: S499.1023 #11326:
Celé zle to je aj tak, tu v Trenčíne zavedie sa možnosť nastupovania 3. dverami a ako to dopadlo? Polovica ľudí spraví radu pri stredných dverách a posledné tam nikto nejde, už sa to tu síce riešilo, že pri nastupovaní poslednými dverami u Crosswayu to je iné, a to úzky je ten priestor na nastupovanie, je tam dosť schodov, ale pri B952, Citelisoch poslednými dverami nastupovanie je to isté ako strednými ale ľudia stále nepochopia, že môžu ísť k ďalším dverám a nemusia robiť radu ako keď sú v akcii rožky.Neviem čo myslíš zneužitím keby tí čo majú predplatný lístok si nemuseli označovať lístok, skôr mne to príde výhoda, lebo čo vídavam fakt dosť ľudí má predplatný lístok a keby si ho nemuseli označovať dosť by to urýchlilo nastupovanie a predišlo by sa prípadnému meškaniu kvôli nastupovaniu veľkého počtu ľudí. Ak myslíš teda zneužitie, že by chodili ľudia na čierno, tak je to možné, ale zaujímavé, že v iných mestách kde si nemusíš označovať stále lístok ako Bratislava, Žilina, Košice a možno iné mestá, a tie mestá sú väčšie ako naše a funguje to tam v poriadku.
A kto by nemal predplatný lístok, a neoznačil si v tom prípade cestu tak on riskuje, že pôjdu revízori a dostane pokutu a vybavené.
Inak keď sme pri téme revízori tak doteraz nejako nechápem, prečo musia všetci revízori (zvyčajne chodia traja) chodiť spolu a to na jeden autobus! Keď to porovnám s Bratislavou tam dokonca príde niekedy nenápadne revízor a neskôr až keď ide kontrolovať lístky zistíš, že je revízor a jeden kontroluje lístky v celkom autobuse a ten autobus je kĺbový a má 18 metrov.
Čiže by som sa nedivil, že by sa to zneužívalo keď zbytočne sú na jeden autobus vždy traja revízori, asi sa boja ísť každý sám ?
draxter
Klimatizácia + spotreba: je to len a len o objednávateľovi; ak ten bude dôsledne kontrolovať (čo nerobí) ako (a s čím) SADka jazdí, tak potom jej nepoužívanie môže byť dôvodom na sankcie a zápočet s plnením vo verejnom záujme. A to je práve vec pre nové obstarávanie, aby zmluva obsahovala (nielen):
a) zloženie vozového parku
b) nasadenie kapacity podľa CP a potreby, nie že v Trenčíne je playoff, kde sa hralo niekoľko po sebe vypredaných zápasov, na každom 6150 ľudí, ale kĺbového autobusu by sa človek nedorezal - asi je to chránený živočích ? Richard tu spomínal, že sa o to snažil, ako aj niektorí iní, ale keď je msto i dopravca proti, neviem pre koho ak nie pre ľudí sú tie autobusy určené.
Asi najlepšie bude, keď sa kúpi Zetor s vlečkú a bude jazdiť miesto toho Crosswaya, pričom mimo špičky vlečku odpojí ?