No pokial mesto kupi klimatizovany,aj tak ho SADka nebude chciet moc pouzivat,bo klimatizacia zvysuje spotrebu a ako vsetci vieme,v Trencine ako v poslednom vacsom meste stale kontroluju spotrebu soferov a od toho aj vyplacaju premie pre soferov.A zaroven si neviem predstavit ako bude fungovat klimatizacia v realnej prevadzke,kedze nasi cestujuci aj ked su len traja na zastavke musia kazdy nastupovat svojmi vlastnymi dverami,takze vsetok vyklimovany vzduch bude hned vonku.A aj zastavky mame omnoho blizsie pri sebe,ako v inych vacsich mestach,co tiez nie je pre klimu dobra vec,otvaranie a zatvaranie dveri kazdu chvilku.
Richard Ščepko
"Stanovisko komisie : Odporúča schváliť kúpu nového autobusu v zmysle bodu 1.písomne preloženého návrhu za podmienky, že :
1/ pri odpisoch sa uplatní 10 ročné obdobie a pri skončení zmluvy bude mať prepravca právo vyzvať Mesto Trenčín, aby odkúpilo predmetný autobus za jeho zostatkovú cenu
alebo
2/ pri odpisoch sa uplatní 4 ročné obdobie a pri ukončení zmluvy bude predmetný autobus odpredaný Mestu Trenčín za zostatkovú cenu
V prípade, že navrhované riešenia by neboli akceptovateľné pre prepravcu, tak alternatívy riešenia budú opätovne prerokované na FMK dňa 10.5.2018.
Hlasovanie : Za: 5 Proti :0 Zdržal sa : 0"
Debata bola celkom dlhá (1,5 h), prítomní boli MBA Peter Hošták PhD, Mgr. Juraj Bakoš, JUDr. Ján Kanaba, Ing. Richard Ščepko, Ing. Roman Herman
Za SAD Trenčín pán riaditeľ PhDr. Ing. Juraj Popluhár a Jozef Opatovský.
Aj keď možno niektorí by nesúhlasili, ale bola to zaujímavá hodina a pol. Ak ide o vozidlo, malo by ísť o Urbanway. S Milošom Minárechom sme sa bavili o dopytových tlačítkách, klimatizácií a stredovom informačnom displeji/obrazovke. Ak teda k dohode so SAD naozaj príde.