Reply on: saida11 #7322:
radsej to nerobit z viacerych dovodov..1. nastupis, dobijas sofer zavrie dvere a upaluje prec
2. prilozis skor kartu ako on da nabit a uz ti stiahne cestovne
3. zdrzujes ho, zvlast ak este niekto stoji za tebou a musis sa potom pretlacat von
najlepsie si dobit kartu v automatoch a tie su:
Sihot (Radegast)
Juh (Juzanka)
stanica (pod svetelnou tabulou ako je zastavka smer Juh)
pri mestskom urade (ako su zachody)
OC Laugaricio
Udiak
Z toho, čo som uviedol sú študenti (žiaci):
5-6 = 10
6-7 = 69
7-8 = 233 (142+54+37)
8-9 = 49
MHD musí byť intervalová, to by mal byť zákon (!). Vtedy má predpoklady pre rozvoj. Ak pri potrebe kapacity vzniká pretlak spôsobený jednou skupinou (študenti), musí sa to riešiť špeciálnou linkou ("školská", rozhodne nie "c"), ktorá keď cez prázdniny vypadne, tak tam nevzniká diera (sú mudrlanti, ktorí tam popri "c" vrazia aj "w", ale to je prímestská klasika, ktorú si hlavne SAD-ky užívajú). Seky 5/15/50 škodia rozumu, kopírujú archaicky nazbierané požiadavky a brzdia rozvoj, pretože ak niekto nenájde v čase 15-50 svoju potrebu, nikdy sa na MHD nepozrie.
A ešte k tej kapacite na 7-8 sú tam podľa uvedeného 4 spoje, čo je skoro 90 ľudí na spoj. Pre slovenskú klientelu platí kapacita AB 35-40/70-90, či sa to niekomu v rámci normy 4 á m2 páči, alebp nie. Preto by som to považoval pre Trenčín za výrazne povyživené a označil by som to za cestu do pekla. My sme tam mali aj dve školské linky a 3 klasické a 20 minút a bolo to na hrane.
Akčná skupina 1+3 síce údajne použila našu analýzu ale asi ju nechápala...