Reply on: Mike #7317:
šetrenie, to sa prejavilo okrem úbytku cestujúcich aj v MHD. Človek ak chce cestovať slušne do práce, tak presne ako písal Udiak, nemôže ísť vozom natrieskaným. Preto na linkách, kde je výrazne vyšší dopyt, prípadne v určitých časoch, je kĺbový voz opodstatnený, pretože neplatí priama úmera náklady na kĺb=2x sólo. V TN si harmoniky svoje odrobili v minulosti a poctivo makajú aj teraz. Ranný spoj linky 24 o 08:00 by bez kĺbaku nepobral ani všetkých cestujúcich (a to ide všetko do práce do Lauga). Jednoducho na linkách 1,8,15 a vybraných spojoch iných liniek kĺbový voz v TN určite vídať bude (a teraz po redukcii možno aj 11, či iné).
kvorka
K tomu výpadku v hodine, určite to bude preto ako píšeš; tiež som proti, lebo je to také polovičaté riešenie. A najmä by ma zaujímal počet prejazdov. Neverím, že by vozy zo Sihote, Kubry či stanice, ktoré neparkujú v MHT, nešli na prejazde do SAD na Zlatovskú: mohli by preto ísť na linke (6,7) a tiež by to trochu zlepšilo tú oblsužnosť. Ale toto je len teória.