Reply on: Mike #7317:
šetrenie, to sa prejavilo okrem úbytku cestujúcich aj v MHD. Človek ak chce cestovať slušne do práce, tak presne ako písal Udiak, nemôže ísť vozom natrieskaným. Preto na linkách, kde je výrazne vyšší dopyt, prípadne v určitých časoch, je kĺbový voz opodstatnený, pretože neplatí priama úmera náklady na kĺb=2x sólo. V TN si harmoniky svoje odrobili v minulosti a poctivo makajú aj teraz. Ranný spoj linky 24 o 08:00 by bez kĺbaku nepobral ani všetkých cestujúcich (a to ide všetko do práce do Lauga). Jednoducho na linkách 1,8,15 a vybraných spojoch iných liniek kĺbový voz v TN určite vídať bude (a teraz po redukcii možno aj 11, či iné).
Mike
8: vždy 55
18:vždy 15
21: nepárna 35
28: párna 35
a výnimka môže byť ráno o 5tej, teoreticky 6tej a večer po 20tej to už môže byť ináč, napr. že 8 pôjde 55 a 28: 20:25 a príp. 21:25.
Chvalabohu jednotná jazdná doba už v TN nejaký ten piatok je, aj keď napr. v tomto prípade má 21tka výnimku z Opatovej o 14:25 - na sihoti je až 14:34 oproti iným :31
a ešte by to chcelo zaviesť pravidelný interval 60/120 min... a nie že spoj ide síce v rovnakú minútu, ale o 8, 11, 14, 16, 18hod.. to podľa mňa nie je až tak ľahko zapamätateľné...
alebo že 18tka ide vždy v :15, ale o 13tej nie... - ak je tam vynechaný odchod kvôli prestávke tak to sa má riešiť prejazdami (ani v prípade Sihoť IV ani Juhu s tým nemôže byť problém) a ak kvôli šetrenuiu km, že práve ten spoj chodil najprázdnejší, tak by som ho aj tak zaviedol a km šetril niekde inde... nech je v tom SYSTÉM