Reply on: irizar #12199:
Ja by som tak chcel vidieť obsadenosť daného vlaku čo ho dočasne zrušili, ja osobne som ním síce nešiel, ale ani by som to nemal v pláne, ísť v roku 2019 do Prahy motorákom to by som nedal Typujem, že aj dosť jazdí cez trate, ktoré sú elektrifikované z motorovou jednotkou je dosť neefektívne, zároveň je tam nižší komfort a vlastne aj kapacita, ale chápem, že nie je možné, aby v určitom úseku išiel motorový a v inom elektrický rušeň keďže sa to tam tak striedajú tie trate.
Ale teraz opäť jazdí cez Trenčín RegioJet aj do Prahy, čiže konečne poriadne spojenie do Prahy, aj keď raz za deň, tak skvelé, doteraz kto chcel ísť na ten smer, tak buď prestup v BA alebo ZA či v Púchove, hej bola tu možnosť Arrivy, ale ja by som si ju nevybral kvôli komfortu.
Michal Mazánik
Okrem L13 a L31 by som zvážil aj zrušenie L27 a načasovanie trojky tak, aby na gymnáziu/Braneckého boli možné prestupy z/do OC Laugaricio (spolu s posilnením L24 na 30 min.)
Ohľadom Novín, čo sa týka vyťaženosti, mali dosť rozpačitý úvod, teraz ráno tam býva okolo 5-7 ľudí, inak 1-5 ľudí. Je to málo, ale stále lepšie ako Nozdrkovce, kam mimo špičky nejazdí takmer nikto. Noviny by si preto zaslúžili lepší interval.
Viem, že je to dosť nepopulárny a v minulosti nie práve osvedčený počin, ale linky 1 a 22 by som spojil. Pretože linka 22 už má iba minimum spojov (v porovnaní s jej podobou pred rokom 2012) a linka 1, ako som už veľakrát písal, jazdí v Kubrej poloprázdna, zbytočne sa tam plytvajú harmoniky. Napadajú ma 3 možnosti, kde "novú" linku ukončiť: na stanici, pri MAXe/Výstavisku, alebo na Sihoti cez Pred polom. Najviac asi preferujem stanicu, alebo MAX.