Smerom do Kauflandu môžeš využiť zo stanice linky 1,11,22,23 a vystúpiť na zástavke Inovecká alebo ďalšiu Ku Štvrtiam (je bližšie ale na znamenie) . Pri ceste z Kauflandu na zimák využi buď linku 4 zo zastávky Inovecká ale na opačný smer, alebo potom linky 2,12,24 smer Sihoť IV zo zastávky Beckovská tá je trochu ďalej.
Odporúčam si pozrieť cestovný poriadok napr. tu na imhd alebo si stiahnúť aplikáciu Ubian. Tam sa dá nastaviť tvoja poloha a vie ti vyhľadať najbližšie odchody z okolitých zástavok do cieľovej zástavky. To preto lebo napr. linka 4 má hodinový interval a zbytočne nemusíš čakať na zástavke.
Linky na pešiu trasu Inovecká - Kaufland https://goo.gl/maps/qbbzFTBTZwm7yzW86
Kaufland - Beckovská https://goo.gl/maps/jariXJqyEzrDDogs9
Dobrý deň otázka možno odveci ale budem v trenčíne prvý raz a potreboval by som ísť z autobusovej stanice do kauflandu pozeral som si že pôjdem buď 11,22 ale neviem kde vysúpiť aby to bolo najbližšie a potom odťial potrebujem ísť na zimák to som zas pozeral že buď 24,28 a to by som zas chcel vedieť kde nastupiť za každú odpoveď ďakujem
Keďže počet dobíjačov vo vozoch je stále dosť vysoký, tak význam majú. Ide o to ich umiestniť tam, kde je najväčší frmol (Gymnázium, Braneckého, Hasičská, Legionárska, Zimák,Max,Úspech,AUO,prípadne Saratovská, gen.Svobodu otoč, nemocnica...)
Určite dva automaty teda musia mať, jeden čo bol pri veži, a druhý ešte osadený pri SAD predajni na stanici, neverím, že by ich len tak vyhodili, to by skôr mohli dať jeden na sihoť a zámostie prípadne.
Zase neverím, že v budúcnosti budú kupovať nové, to je s tým takisto ako z nákupom autobusov
Význam iste majú; najmä keď sú tak by sa mali osadiť všetky. Sú dobré tam, kde je veľká fluktuácia cestujúcich - OC Laugaricio je TOP, určite aj Južanka. Myslím, že Max alebo niekde pri zimáku (možno najlepšie rovno na zastávke) by bol super - tam žije dosť starších ľudí, čo "online" neovládajú, ale toto by rovnako ako bankomat zvládli.
Taktiež by možno stálo zato ho dať pri AUO alebo niekde pri zastávke gymnázium/Braneckého či k Úspechu. Súhlasím, že štvrte ako Juh, Dlhé Hony, Sihoť, Kvetná či Pod Sokolice by ho mali mať. Najmä ak skutočne existujú ešte niekde a sú funkčné.
Je tam, ja som dnes išiel okolo a som sa naschvál pozrel či tam je a naozaj tam je, či funguje neviem, ale asi nefunguje a len tam je, lebo tu: https://www.sadtn.sk/dobijacie-automaty/ už v zozname nie je. Zaujímavé, koľko tých automatov bolo a namiesto pridávania sa rušia, ale nedivím sa, online služby sú teraz modernejšie, rýchlejšie a pohodlnejšie, taktiež po zrušení časového obmedzenia dobíjania karty v autobuse automaty strácajú význam. Ja si ani nepamätám kedy som ho použil naposledy, keďže už dobíjam len cez internet, a zároveň aj veľká väčšina ľudí ako sa píše v ankete na webe sadtn tak tam zahlasovalo najviac ľudí za možnosť dobitia kreditu a to až 663 ľudí
Možno by nebolo zaujímavé vidieť štatistiku ako vôbec sa momentálnym dvom automatom darí, ale typujem to na biedu hlavne keď reálne sú celkom blízko od seba keď vezmem ak je Trenčín veľký a keď chcú mať automaty tak určite treba aspoň v každej štvrti mesta.
Má zmysel tam ten spoj značiť? Samozrejme, je to len môj názor, ale jedná sa iba o jediný účelový spoj pre deti z Opatovej (a tie o ňom vedia aj bez mapy). Takže to možno úplne nestojí za cenu zneprehľadnenia schémy v danej oblasti, keďže aj tak je liniek dosť.
Ďakujem tiež,mám pár pripomienok (k dokonalosti):
1. obsluha zastávky Záblatie, pošta smerom na Rybáre je i u linky 6 rovnako ako 3.
2. Údaje MDS isto neslúžili ako podklad
Vlaky Arriva chodili obsadené veľmi slušne, často som s nimi chodil do Nemšovej a ďalej do ČR. V TN obyčajne zvyklo nastupovať/vystupovať okolo 20-25 ľudí. Tiež je treba dodať, že na motorák je to pre cestujúcich dosť pohodlné (obzvlášť tichá zóna), takže dúfam, že sa vrátia. Vlak ide mimo elektrifikácie v úseku Trenčianska Teplá - Staré město u Uherského Hradiště.
Ja by som tak chcel vidieť obsadenosť daného vlaku čo ho dočasne zrušili, ja osobne som ním síce nešiel, ale ani by som to nemal v pláne, ísť v roku 2019 do Prahy motorákom to by som nedal
Typujem, že aj dosť jazdí cez trate, ktoré sú elektrifikované z motorovou jednotkou je dosť neefektívne, zároveň je tam nižší komfort a vlastne aj kapacita, ale chápem, že nie je možné, aby v určitom úseku išiel motorový a v inom elektrický rušeň keďže sa to tam tak striedajú tie trate.
Ale teraz opäť jazdí cez Trenčín RegioJet aj do Prahy, čiže konečne poriadne spojenie do Prahy, aj keď raz za deň, tak skvelé, doteraz kto chcel ísť na ten smer, tak buď prestup v BA alebo ZA či v Púchove, hej bola tu možnosť Arrivy, ale ja by som si ju nevybral kvôli komfortu.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Jacob
Typujem, že aj dosť jazdí cez trate, ktoré sú elektrifikované z motorovou jednotkou je dosť neefektívne, zároveň je tam nižší komfort a vlastne aj kapacita, ale chápem, že nie je možné, aby v určitom úseku išiel motorový a v inom elektrický rušeň keďže sa to tam tak striedajú tie trate.
Ale teraz opäť jazdí cez Trenčín RegioJet aj do Prahy, čiže konečne poriadne spojenie do Prahy, aj keď raz za deň, tak skvelé, doteraz kto chcel ísť na ten smer, tak buď prestup v BA alebo ZA či v Púchove, hej bola tu možnosť Arrivy, ale ja by som si ju nevybral kvôli komfortu.