Reply on: irizar #12199:
Ja by som tak chcel vidieť obsadenosť daného vlaku čo ho dočasne zrušili, ja osobne som ním síce nešiel, ale ani by som to nemal v pláne, ísť v roku 2019 do Prahy motorákom to by som nedal Typujem, že aj dosť jazdí cez trate, ktoré sú elektrifikované z motorovou jednotkou je dosť neefektívne, zároveň je tam nižší komfort a vlastne aj kapacita, ale chápem, že nie je možné, aby v určitom úseku išiel motorový a v inom elektrický rušeň keďže sa to tam tak striedajú tie trate.
Ale teraz opäť jazdí cez Trenčín RegioJet aj do Prahy, čiže konečne poriadne spojenie do Prahy, aj keď raz za deň, tak skvelé, doteraz kto chcel ísť na ten smer, tak buď prestup v BA alebo ZA či v Púchove, hej bola tu možnosť Arrivy, ale ja by som si ju nevybral kvôli komfortu.
draxter
Mne sa osobne vyťaženosť najmä linky 13 pozdáva a isto by malo zmysel, aby možno ona (alebo linka 3) sa posilnilna na pravidelný takt a s premávkou aj cez víkend. Snáď by to ľudia ocenili. A ak nie 13, tak potom 27 cez víkend.
Mne príde stále zbytočná tá pseudoobsluha Novín - buď poriadne alebo fakt ako navrhuješ, jedna linka (2 alebo 10 ktorej trasa to presne je) a hotovo.
Osobne by som víkendovú 22 rád videl využitejšiu, len po stanicu mi to príde málo. Ale tá 23 je dobrý nápad.
Posilnenie liniek 11 a 24 je ozaj potrebné. A predĺženie premávky 28 tiež. To už treba dáko konečne urobiť. Pre potreby TN by stačili 1,2,3,4,5,6,7,8,11,17,22,23,24,25,27,28 a 50.