Reply on: Michal Mazánik #12108:
Myslím si, že trasa linky 32 bola vzhľadom na umiestnenie cintorína zvolená vhodne - v prípade trasovania po Inoveckej a cez Dlhé Hony ako 11 by bol prínos minimálny, ľudia by museli prejsť cca 300 m zbytočne. Išiel som pomerne slušne vyťaženým spojom 17.20 zo Saratovskej. (Voľba čísla je na samostatnú debatu.)
milan005
Problém ale nastáva inde. Aby sa to oplatilo, mesto musí byť postavené tak, že má pár silných vetiev kde je hustý interval a práve tadiaľ jazdí trolejbus. Lenže Trenčín máš strašne rozvetvený. Prvý problém, zle postavené sídlisko Juh - 3 vetvy. Druhý problém, pod Juhom sa 3 vetvy síce spoja ale následne sa rozdelia na ďalšie 4. Sihoť = 2 vetvy (zober "babkám" spoje po Hodžovej a zastrelia ťa ). Kubrá = je frekvencia spojov dostatočná na to, aby tam vôbec jazdili trolejbusy? Boli by cestujúci do Kubrice ochotní si v Kubrej prestúpiť z trolejbusu na autobus? No a nakoniec Zámostie už je rozťahané a teda nevhodné na vedenie trolejbusovej vetvy absolútne.
Čo sa týka tých žilinských autobusov, pozri si koľko majú najazdené km - tie čísla vypadajú dosť hrozivo, nebolo by to z kaluže do blata? A ten článok o odpredaji už som čítal fakt dávno, asi už nebude aktuálny a busy predané/zošrotované tipujem.