Reply on: Michal Mazánik #12101:
S tým, že by sa linka č. 1 mala skrátiť súhlasím, neverím, že po zastávke Gen. M. R. Štefánika je ten autobus tak strašne vyťažený, zároveň bohvie koľko zastávok až do Kubrice alebo z ide naprázdno.Jedine s čím nesúhlasím je skrátenie len po stanicu, tak keď tak skôr ďalej lebo to potom do MAX-u by chodila len linka č. 11 a to by tam tie spoje z MAX-u boli ešte biednejšie ako doteraz, už teraz je to bieda v akom intervale to tam chodí, ale zase dá sa ísť pešo tam aj späť, čo oproti Laugaríciu nemôžem povedať, kde to je riadne biedne aby autobusy chodili v takom dlhom intervale do najväčšieho nákupného strediska v TN.
Jacob
Aha, o tom som nevedel, ale bohužiaľ už nereálne aby vôbec sa trolejbusová doprava v Trenčíne začala, keďže tu v TN ani na nový autobus nie sú peniaze nie na postavenie vedenia elektriny
Hej? Tak neviem ako v ZA párkrát som sa nimi viezol, to či už sú poruchové to už neviem
To isté aj platí pre metro už asi nikdy nebude, aj keď v BA by peniaze na to boli, však aj plány tuším boli len ako na Slovensku plánovať sa vie, ale to je všetko. Ale je to škoda, aj keď je pravda, že BA je menšia ako Praha kde je metro, ale uživilo by sa, bola by určite lepšia doprava keďže by zmizlo možno pár autobusov z cesty Aj keď asi blbosť keď čo si pamätám aj keď v prahe majú autobusy, električky a metro tak doprava je aj tak dosť hustá. Ale oproti BA sa mi páči, že majú velikánsku električkovú sieť, keď som tam bol tak hlavne električkami a metrom som chodil, autobusom skoro vôbec, naopak v BA hlavne autobusy, trolejbusy na tom nie sú až tak extra, električky tiež